30 października 2013




13 komentarzy:

  1. Za*e*isty GIF !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje wpisy sa bardzo specyficzne... moze to tylko moje odczucia, ale zdaje mi sie, ze odczytuje z nich absolutnie w jakim jestes nastroju!

    ps. milo bylo cie spotkac na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam taki notes i nawet, jeśli są w nim same dyrdymały i dowody na to, jak bardzo się pomyliłam... cóż, są to również dowody czego więcej już nie robić. Na czym się skupić, co zmienić... :) Pomagają. Mimo, że palą do żywego....

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie pamiętniki z liceum wyrzuciłam, bo krępowały mnie te głupoty, o ktorych w nich pisałam... teraz tego trochę załuję, ale tym samym doskonale wiem, co skłoniło Cię by wyrzucić swoje z notesu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ty, uszy do góry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy00:28

    Listopad, listopadem, ale więcej optymizmu ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to się stało, że niedługo grudzień...

    OdpowiedzUsuń
  8. Canon 550d obiektyw 50mm 1.4 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :)
    co powiesz na wspólną obserwację ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń