4 czerwca 2013


Maj był małą zgagą ostatnich miesięcy. Zrozumiałam, że tylko cierpliwość może mnie uchronić przed emocjonalnym obłędem, bo Ci którzy są dla mnie ważni - funkcjonują na zwolnionych obrotach. Zrozumiałam też, że każdy z nas jest egoistą, a kompromisy są po to, by pomimo odmiennych oczekiwań móc iść razem w tym samym kierunku, choć niekoniecznie w tym samym celu.

Tak więc zmierzam sobie w miłym towarzystwie, gdzieś tam, z palcem w nosie... może jutro wygram los na loterii, a może potknę się w przepaść - życia nie przewidzę! Choć jedno jest pewne... język lepiej trzymać za zębami.

fake tattoos - urban beings
niskie łąki

             


18 komentarzy:

  1. kompromisy są baaardzo ważne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:57

    ależ skąd! mów co ci na sercu leży!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te fejkowe dziary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie maj był wylewem do serca!
    zgodzę się z egoizmem u ludzi, ale co do trzymania języka za zębami to absolutnie nie!
    czasem lepiej powiedzieć za dużo i sprostować, niż milczeć i żałować, że się komuś czegoś nie powiedziało...

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak długo utrzymują się te tatuaże??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pierwszego mycia :)

      Usuń
  6. ojtam ojtam
    wiecej optymizmu ;)
    moze i z tym egoizmem masz racje, ale taka natura ludzka.
    co do trzymania jezyka za zebami, to i owszem, czesto lepsze to niz powiedziec za duzo, ale nie warto tego naduzywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100% !!!!!1
    Ludzie to egoiści - a wszczególności mężczyźni!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia i świetne tatuaże :) widać wesoła ekipa :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami lepiej podążać w tym samym kierunku niż się zatrzymać ;) ale, ale zdjęcia z imprezy grają tu główne skrzypce i nie ukrywam bardzo zauroczyły mnie tatuaże uczestników a szczególnie sarenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi miło, dziękuję !:) Długo czekałam aż pojawią się tu nowe zdjęcia, ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aa też mam te tatuaże, trochę o nich zapomniałam! Muszę sobie jakoś niedługo któryś przykleić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. imprezowo widzę haha;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne tatuaże :) Ja się przygotowuję psychicznie do prawdziwego..

    OdpowiedzUsuń
  14. Fabulous photos :)
    Do you want to follow each other, let me know?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń