16 czerwca 2013

Drugie urodziny Alice! Wake up!

Nie byłabym sobą, gdybym z tej okazji nie przeczytała wszystkich postów z ostatniego roku. Z rumieńcem na twarzy i łezką w oku wspominam te ważne momenty, którymi nieporadnie starałam się tu z Wami dzielić. To był dla mnie bardzo trudny rok i przyznaję, że odbiło się to negatywnie na atmosferze tego miejsca. Okoliczności sprawiły, że nie miałam śmiałości szczerze pisać o tym co mnie cieszy, a to co smuci momentalnie przeradzało się w ciąg depresyjnych wywodów. Obiecuję nad tym popracować.
Nie uznaję pseudofilozoficznych aspektów prowadzenia bloga i uważam, że to tylko prosty zapis wyrwanych myśli i choć nieraz miałam ochotę go usunąć - w głębi serca czuję, że jest mi on jeszcze potrzebny.


Dziękuję wszystkim zainteresowanym! 

              


23 komentarze:

  1. Od niedawna obserwuję ale gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat na blogspocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego !
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ile razy ja piszę pseudofilozoficzne wypociny:) aż mi wstyd

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje,wszystkiego najlepszego i oby pisanie sprawiało Ci zawsze wiele satysfakcji i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję urodzin :) Ja co prawda sporadycznie komentuję Twoje notki (kiedyś robiłam to częściej), za to każdą czytam i nie wyobrażam sobie blogowania bez odwiedzania Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:10

    Gratulacje :)życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga, samych radosnych chwil do opisania, no i pomysłów na kolejne lata blogowania :)

    Ja od dawna obserwuje Twojego bloga, ale raczej po cichu ;) Nie mam konta na blogerze, za to śledzę na Facebooku... Gif serce wymiata!

    Pozdrawiam Daria.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego i kolejnych blogowych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. this heart is soo pretty!

    OdpowiedzUsuń
  9. obyś wytrzymała kolejny rok... i kolejny i kolejny:)trzymam mocno kciuki i każdego dnia zaglądam:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. LOL, that picture is beautiful :)
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze serduszko z tych rzeczy :D tak tak, zauważyłam :)
    ja też nie piszę wiele o moich sprawach, ale może to i dobrze, trzeba zostawić coś tylko sobie :)
    100 lat blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej, pamiętam ile razy ja miałam ochotę usunąć blog aż w końcu założyłam nowy i dopiero po jakimś czasie skasowałam stary. Ale zawsze jest troszkę szkoda :) Dlatego warto odczekać jakiś czas i odpocząć od blogowania chociaż kilka dni :) Gratuluje i kolejnych lat i czerpania z pisania tutaj, samych przyjemności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skasować łatwo, ale pogodzić się ze stratą trudniej :/

      Usuń
  13. Gratulacje! :*
    Życzę Ci mnóstwa inspiracji i wytrwałości w pisaniu na kolejne wiele, wiele lat :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję dwóch lat prowadzenia bloga :) Życzę więcej udanych lat w blogosferze :D Wytrwałości :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. w trzecie urodziny też tutaj będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wytrwałości! Masz świetnego bloga, więc absolutnie go nie usuwaj! Strasznie podoba mi się ten gif <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję, ciekawe czy ja wytrwam tak długo, a dopiero zaczynam pisać :p
    świetny blog! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny gif!

    wszystkiego najlepszego dla bloga!

    OdpowiedzUsuń
  20. carmex mój ulubiony:D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja często lubię do Ciebie wracać i czytać myśli, ciesze się, że to już 2 lata! Chociaż nie zawsze piszę to często myślę podobnie jak Ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje, oby tak dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń