27 czerwca 2013

BASK 
Otwarta Pracownia Kultury Baskijskiej 

Wrocław / 20-23.06.2013 / Przestrzeń Podwórko! / Niskie Łąki



Warsztaty ilustratorskie / BASKroły

Prowadzący: Bartek Arobal Kociemba, Patxi Zubizarreta





.

Warsztaty projektowania ubioru / Balenciaga for ETA

Idea: Grzegorz Matląg /Maldoror/
Prowadzący: Grzegorz Matląg, Róża Matyja /Róża Rozpruwacz/

















.

Warsztaty kulinarne / Gastro Bask

Prowadzący: jedzeniadorzeczy.pl


  
/jeśli chcesz wykorzystać moje zdjęcia - nie zapomnij o podaniu źródła/
         

13 komentarzy:

  1. cholernie cieszy mnie to, że częściej tu jesteś.

    ps: masz świetną figurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja się cieszę :)

      ps. dziękuję :*

      Usuń
  2. warsztaty z maldororem???? zazdroszczęę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne warsztaty ! U mnie na wiosce to nie mamy takich rzeczy :(

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialne zdjęcia <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. rzecz kosmiczna doprawdy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16:13

    Wielki sukces tego miejsca! Organizatorzy postarali się by zapomniane podwórku przy Niskich odżyło na nowo, w specyficzny dla tego miejsca sposób. Nie widzę tu zdjęć z imprez wieczornych, nigdy do tej pory nie widziałem tylu osób na Niskich! Szał! Byle częściej, byle intensywniej!

    Pozdrawiam i choć rzadko komentuję, zawsze tu zaglądam. Swoją drogą cieszę się, że pojawiasz się częściej ;)

    Mać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jejku, Twoje zdjęcia mają taki cudowny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :D
    ale te kolory, ten klimacik :)
    no porwałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej! Uwielbiam odwiedzać miejsca, gdzie jest sztuka, a szczególnie jest na dobrym poziomie :) zawsze muszę przyjść i pozazdrościć komuś, że potrafi rysować albo malować, bo ja jestem kompletnym beztalenciem :x

    OdpowiedzUsuń