20 kwietnia 2013

Jest mi dobrze.
 
oversized t-shirt Maldoror

              


29 komentarzy:

  1. oooooja, koszulka jest prze!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodziak pod kołderkom!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne zdjęcia <3 to pod kołderką jest mega słodkie <3 całusy !!! =* =* =*

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie foto jest the best <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tych zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na Twoje zdjęcia bez zastanowienia chcę iść z moimi włosami pod nożyce:P Świetną masz fryzurę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci fryzury ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz świetną fryzurę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jest mi dobrze" - To najbardziej optymistyczne słowa. Wspaniale ,że w końcu jest dobrze!!! Tak trzymać!
    Pozdrowienia z Trójmiasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że jest dobrze. Cieszę się !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega zdjęcia i blog !!!

    Obserwuje ;)
    Zapraszam do mnie :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ah piekne masz te zdjecia, klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia i jaka świetna fryzura ;) obserwuję bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. w ogóle ... wow :)
    wróciłam do Ciebie po jakimś czasie. totalne zmiany, ale jaki power!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11:13

    pokręcona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?

    let me know I'll follow back for sure

    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, jesteś piękna!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fryzura mi się podoba:)
    Odważna, ale sama bym się nie odważyła:)

    Zapraszam Cię na:
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odważyłabyś się na co?
      na krótkie włosy?
      nie rozumiem ;)

      Usuń
  19. Jest Ci dobrze co widać bo wyglądasz baaaardzo dobrze !
    Pierwsze zdjęcie po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna fryzura i bluzka i zdjęcia ;) Jednym słowem dobry wpis!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega blog <3
    Uwielbiam takie fryzury !

    OdpowiedzUsuń
  22. sprawiasz, że mi się chce. chce mi się wszystko.
    I cieszę się, że u Ciebie dobrze, u mnie tez się wyprostuje.
    wiadomka.
    Absolutnie uwielbiam 'Cię' czytać.

    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. my goodness I just love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15:49

    wczoraj wyglądałaś oszałamiająco!!!!

    OdpowiedzUsuń