3 marca 2013

Mało postów trafia ostatnio do publikacji. Sporo wartościowego tekstu bezpiecznie leżakuje w "wersjach roboczych" i ze względu na intymny charakter tak pozostanie. Cenzura na blogu? Tak - lecz dobrowolna. Dostęp do bloga ma każdy, a nie chcę by poprzez moją wirtualną otwartość - ludzie mieli bezpardonowy dostęp do mojego prywatnego życia w realnym świecie.

Miewam lepsze i gorsze dni. Kiedy mi źle, jestem szorstka i nieudolnie udaję, że wszystko w porządku. Kilka dni dławienia się wątpliwościami, tęsknotą i frustracją, aż w końcu pękam, wyrzucając z siebie wszystkie złe emocje. Pomaga. Rozmowa też pomaga. Najgorzej gdy kręcą się wokół mnie demony bujnej wyobraźni... Ale i z nimi sobie w końcu też radzę, uświadamiając sobie, że teraz jest mój czas, nikogo innego.

Kiedy jest mi dobrze, liczy się tylko tu i teraz. Nie ma jutra, jest dzisiaj. Co najwyżej za dnia planuję noc, a w nocy tuż przed zaśnięciem myślę o budzeniu. Nagle mija tydzień, a ja zastanawiam się kiedy. Trochę tęsknoty, trochę bliskości - równowaga musi być zachowana.

Daję sobie czas do końca miesiąca na ostateczne ogarnięcie rozmemłanego życia! I jeżeli w kwietniu będę w tym samym miejscu co w tej chwili... sama ochrzczę się Największą Frajerką Na Świecie!


/jak się nudzę to szyję/

/new in/




              


29 komentarzy:

  1. Gwarantuję Tobie, że słońce zrobi wszytsko za Ciebie:)
    Papcie rewelacja... wspomnienie dawnych lat haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie zjeżdżałam w dół i myślałam "no pokaż znowu swoją buźkę", zjechałam niżej i tadam! jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz rade ! Pozytywne nastawienie to podstawa :) Jeśli chodzi o ostatni zdjęcie to wyglądasz na nim nieziemsko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba w paski jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:36

    Alez sie jutro beda cieszyc! umnie w pracy wszyscy Cie czytaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba w paski super ;p
    A ten rysuneczek na dole xd hhahhha bardzo fajny ;)

    zapraszam
    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ci napiszę tylko, że MASZ CZĘŚCIEJ DODAWAĆ POSTY!
    Katujesz mnie dwoma wpisami w miesiącu, wiem, że czasem się nie chce, ale proszę pisz i dodawaj zdjęcia częściej - to jeden z nielicznych blogów, który da się czytać!

    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziutkie te twoje liski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie rysujesz, pieknie wygladasz, pieknie piszesz ;) cala jakosc zycia zamknieta jest raczej w tych wzlotach i upadkach, w tym mijaniu, ktore staje sie wartoscia sama w sobie. A w ogole to trzeba miec dola, zeby pozniej swirowac ze szczescia ;)

    Pozdrawiam serdecznie Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny gif :)

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty pretty girl.

    How about following each other? Let me know on my blog!

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dominika22:51

    super rysujesz i uwielbiam to co robisz ze zdjęciami. bardzo smacznie. nieprzesadzone. aż chce się wracać po więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapewniam, ze jesli bedzie taka piekna pogoda jak teraz - szybko wrocisz do normy!
    swietnie wygladasz i super plecak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zdjęcie, pomysłowe, ciekawe i wgl super :D
    Pozdrawiam :*
    PS. Strasznie podoba mi się plecak i ten rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:09

    Przechodzę to samo.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny miks wszystko w dobrym ,,smaku" mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  18. czyżby śmigaczki zakupione na dworcu pks? NAJLEPSZE

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki genialny plecak !

    OdpowiedzUsuń
  20. http://lubiepomarancze.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pantofle jak i samo zdjecie jest rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. love this!
    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Choć rozpoczynam dopiero blogowanie to muszę przyznać, że mi z kolei podzielnie się z innymi trapiącymi mnie rzeczami, jest niczym terapia, czuje, że jestem o krok dalej od problemu. Ale wiadomo, ilu ludzi tyle sposobów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21:15

    Alice! Wake up !

    OdpowiedzUsuń
  25. mega włosy! i rysunki równie super! zaprasza do swoich rysunków ;p http://bilondaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mental cut, kochamkochamkocham

    OdpowiedzUsuń