5 lutego 2013

Od jakiegoś czasu prowadzę badania teoretyczno-praktyczne nad kwestią czasu. Obecnie na podstawie własnych doświadczeń analizuję syndrom jego "patologicznego marnowania". W zasięgu ręki leży stos książek, które czekają na sukcesywne wykreślanie z listy "lektury 2013". O krok ode mnie stoi maszyna do szycia i kilometry materiałów do wykorzystania, a gdybym tylko  wychyliła się zza biurka sięgnęłabym do kodaka załadowanego 36.klatkową FujiColor. Nie wspominając już, że tuż za rogiem właśnie otwierają nowy secondhand z mocnym pijarem "każda sztuka za złotówkę" - ale ja jestem niewzruszona. Pomyślałam, że kawa mogłaby mnie wyrwać z amoku nicnierobienia. Z dnia na dzień przyjmuję dawkę coraz mocniejszej, niestety nie odnotowuję zamierzonych efektów. Występują za to skutki uboczne, które porównałabym do zachowań muchy uwięzionej w kloszu lampy sufitowej.

Nie pomaga ani "lista działań" skrupulatnie zanotowana w "hipsterskim" notesie, ani założenie, że "od poniedziałku zaczynam". Błagam niech ktoś zrzuci na mnie fortepian - może wtedy motywacja wróci. 


new in / PAT GUZIK COCO MAYKI / SUGARLIPS
oni + jego strona warta uwagi / Niskie Łąki
buty w mieście
ona chce zostać Anonimowa / Kotlarska
około sylwestrowe
Michał
Studio Tatuażu AŁA / Niskie Łąki
mężczyźni w swoich kuchniach
?

           


47 komentarzy:

  1. Alice, bo Ci tyłek do krzesła przyrośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczułam uderzenie kamieniem w głowę ;)
      dziękuję!

      Usuń
  2. "każda rzecz za złotówkę" ja bym sobie nogi połamała, tak bym biegła, podziwiam :)

    To pierwsze (t-shirt?) z włosami - cuuudo! Aż mam pomysł na diy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tunika: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/530575_512033748821375_1214064212_n.jpg

      Usuń
  3. motywacja - tak często o niej zapominamy. Kiedyś sama wróci, nic na siłę !!!

    Tatuaże zawróciły mi w głowie swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooohhhhhh świetne te zdjęcia!
    pierwsze dwa wzbudzają zazdrość!
    co do motywacji, sama mam z tym problem, ale by pomóc chętnie zrzucę ten fortepian!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:57

    kolejny raz mnie nie zawiodłaś. uśmiałam się do łez. to chyba depresja zimowa - ja na nią cierpię od tygodni! trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tekst:) genialne fotki:) bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:45

    czyżby jakaś epidemia? cierpię z tego samego powodu. za dwa dni ważny egzamin. a ja jak gdyby nigdy nic leże w łóżku. śpię. fejsbukuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio jestem taką muchą. To że wiemy w jakim położeniu jesteśmy jest czasem gorsze niż niewiedza. Zazdroszczę koledze Michałowi lustrzanej kuli !

    OdpowiedzUsuń
  9. kuurcze, ta bluza od Pat... miszcz.
    a co do posta, mam podobnie, ale się nad tym nie zastanawiam, nie psuję sobie humoru;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czwarte zdjęcie, mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne fotki ; )
    Buty na ulicy i mężczyźni w swoich kuchniach najlepsze !
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. masz talent! do pisania i do zdjęć!
    cudny post :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13:15

    najlepszy blog ever!

    OdpowiedzUsuń
  14. That hair sweater is epic! Great blog.

    Puck | ONEOFPOINTS.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi nic nie pomaga w planowaniu czasu. Marnuje go tyle, że aż mnie skręca w środku z wściekłości na samą siebie. Też robiłam już plany w specjalnie kupionym do tego (niehipsterskim, lecz MArtynowo Wojciechowskim) kalendarzu i nic z tego. Nic zupełnie nic. Wciąż robię nie to, co zaplanowałam, lecz to co w danym momencie przyjdzie mi na myśl...




    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny tiszert! haha zmarnowałam połowę ferii, mimo, że wcześniej skrupulatnie wyznaczyłam sobie, co zamierzam przez ten czas zrobić. smutne trochę

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello! :) I love your blog, and the photos ! I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Also on bloglovin, facebook, instagram, twitter, tumblr and even lookbook if you want :3 <3

    NEW POST UP, WHERE YOU CAN ASK ME ANY QUESTIONS!


    STEVEN

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne rzeczy na 2 pierwszych zdj !!!

    zapraszam do wzajemnej obserwacji oraz polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miętówka z limonką <3
    Pozdrawiam, obserwuję i polecam do lajknięcia fanpagu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zima, panie, zima... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie skupienie przy tatuowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mogę Ci kibicować pokrzykując co chwilę donosnie "daaaaawaj, daaaawaj" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja trzymam kciuki, aby wena wróciła! Hmm rzeczywiście, może powinnam coś ogarnąć te brwi henną : )

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajny tshirt <3 i torba! <3 o i super zdjęcia..
    ja mam tyle do zrobienia i z niczym się nie wyrabiam :(
    trzymam za ciebie kciuki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna torba < 3 Ogólnie strasznie podoba mi się Twój blog, fenomenalny, obserwuję <3
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I really like your blog dear!
    Keep up with the great work!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, choć w zasadzie to tunika: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/530575_512033748821375_1214064212_n.jpg

      Usuń
  28. też ciągle marnuję czas, potem mam wyrzuty sumienia, bo przecież tyle miałam zrobić, ale... i tak nic się nie zmienia

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne, klimatyczne i surowe fotki! oj..każdy ma chyba takie dni totalnego nicnierobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czuje to samo.. ale zwalam to na beznadziejną pogodę i powtarzam sobie, że jak tylko przyjdzie wiosna, zacznę żyć i robic coś produktywnego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mężczyźni w kuchniach mnie zadziwiają. Tym, że z niczego jednak potrafią coś ugotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie tu.... zostaje!

    OdpowiedzUsuń
  34. super zdjecia :) tak ogolnie to jakim aparatem robisz wszystkie zdjecia na swoim blogu??

    OdpowiedzUsuń
  35. mietówka? nie probowalam jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zwykle cudowne foty!

    OdpowiedzUsuń