12 lutego 2013

Walentynkowy ekshibicjonizm 2013

projekt i wykonanie prac: ja
            


30 komentarzy:

  1. na maxa podobają mi się twoje prace !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:17

    ŚWIETNY drugi obraz! <3 Nie chcesz go przypadkiem oddać?: >
    Przeczytałam Twojego bloga w trzy dni i wydajesz się być interesującą osobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz na emaila.

      Usuń
    2. ja też bym chciała!

      Usuń
    3. Anonimowy22:56

      Napisałam. Mam nadzieję, że doszedł.

      Usuń
  3. jest idealnie. jaram się pierwszą pracą ;)
    14go lutego, jak to 14go lutego - mamy czwartek. i nic specjalnego w tym dniu nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! wow! WOW!
    tego mi właśnie trzeba było, by przeżyć te durne walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  5. poważnie powinnaś zastanowić się nad ich dystrybucją!
    te liski są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. "(...) blah, blah. Drink!" dokładnie!
    Baaardzo cieszą oko te prace!
    :)

    Pozdrawiam, Ka.

    OdpowiedzUsuń
  7. So funny! Love the foxes!

    Love //VIENNA WEDEKIND//

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:34

    super super super
    chciałabym to sobie opublikować na facebooku, nie obrazisz się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę problemu.
      proszę tylko podać źródło ;)

      Usuń
  9. Genialne *.*
    Jeśli możesz to wpadnij do nas :) http://dobremoomenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli to twoje prace to jestem w szoku!
    wygladaja jak z kartek walentynkowych - tych oczywiscie z przekasem!
    naprawde super(:

    OdpowiedzUsuń
  11. miliona całusków, serduszkowych pierniczków, różowych słodkości i wiele miłości!
    życzę na Walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba superowe! Liski mnie uwiodły kompletnie - obraz i tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje Prace??jeśłi tak to jestem pod wrażeniem super:!)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie fajna sprawa! uwielbiam takie proste rysunki, które jak się okazuje nie są wcale takie proste :]

    lubię!

    OdpowiedzUsuń
  16. no no, zdolna z Ciebie istota :) super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prace !
    Bardzo utalentowana jesteś !
    Lisy najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamuuusiu *.*

    Chcę miec coś takiego na ścianie ; D

    http://dreamdelor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń