4 stycznia 2013


Przez moment przeszło mi przez myśl, że czas Alice! wake up! się skończył. Od samego początku kreacja ta była związana z obliczem mnie, którego dziś już nie ma. "Dopiero w samym środku zimy przekonałem się, że noszę w sobie niepokonane lato." Wszystko, o czym chciałabym pisać może zaboleć i choć nie ma we mnie ani odrobiny złych intencji czy chęci zemsty - to wciąż chcę kontynuować spisywanie niektórych myśli, których nie mogę wypowiedzieć Wam na głos.

Po siedmiu latach związku z M. odnotowuję bilans ujemny. Niestety sprawdza się myśl, że nie ważne jak zaczynasz, ważne w jakim kończysz stylu. Oboje chyba zawiedliśmy. 

I może wyda Wam się to pretensjonalne, ale nigdy nie byłam tak szczęśliwa, jak dziś. To dzięki szczerości, wobec siebie i osób, na których naprawdę mi zależy. Przykro mi tylko, że moje szczęście narodziło się na cierpieniu innych. Bardzo Cię za to przepraszam.

Zdaje się, że zaczynam wszystko od nowa. 
Alice! wake up! - Rozdział Drugi.
post: 04/01/2013
edycja: 06/01/2013
 
   
Sylwestrowa Domówka w Niskich Łąkach

           



40 komentarzy:

  1. Musiałaś się świetnie bawić! Szczęśliwego nowego roku!
    Me skromne progi:
    amberolazysk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zawsze świetne.. Szczęścia w tym 2013 :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. domówki zawsze spoko.
    znaczy się... jak towarzystwo spoko - to i domówka spoko :>

    najlepszego w Nowym Roku - gigabajtów dobrych zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ta 'domówka' to chyba jednak w lokalu!?
      szczęśliwego!

      monika

      Usuń
    2. gdzieś było coś o domówce - teraz nie wiem czy tu czy na fb... a jeśli nie było nic o domówce to ładnie sobie to wymyśliłam :P

      Usuń
  4. super Szczęśliwego Nowego !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:31

    Alu zdjęcia i tu i na facebooku są super!
    Wielkie dzięki za wspaniałą pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rety co za klimat :)))
    super! więcej takich imprez w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alice! za mało piszesz o sobie!
    co tam się dzieje u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację - za mało!
      stąd edycja posta.

      Usuń
  8. great pictures, great blog!
    following!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy etap zawsze zapowiada się smakowicie! Oby wszystko się ułożyło pomyślnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia kojarzą mi się z takimi fajnymi, amerykańskimi imprezami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że zabawa była bardzo udana ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15:41

    no i Alice wstała ! :)
    szczęśliwego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  13. widać że sylwester się udał, szczęśliwego nowego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17:59

    Wake up you sleepy head :))

    http://www.youtube.com/watch?v=pBQ-S6njQQw

    OdpowiedzUsuń
  15. AL trzymam za Ciebie kciuki (choć nie wiem czy potrzebnie) jesteś śilną osobowością i myślę ,że to co teraz się dzieje to początek kosmicznych przygód - przygód Alicji w krainie ... hm no właśnie jakiej ? Myślę ,że Ty już dokładnie zaplanujesz/wiesz jakiej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia,widać,że impreza udana!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się razem z Tobą!
    super impreza (:

    OdpowiedzUsuń
  18. ulala fajnie musiało być u was:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się impreza udała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nowy rozdział, nowe życie :D
    czuje, że coraz bardziej pozytywnie rozwijasz się ,,tam w środku'' w sobie :) i o to chodzi ;)
    ja również Kochana życzę Ci udanego Nowego Roczku bo też jeszcze Ci nie życzyłam :P - ( coś czuję, ze będzie tym jednym z lepszych ;))))
    fajnie, ze odkrywasz nowy sens tego co było ;))) ja tez zaczynam myśleć taką kategorią ;) to chyba dla Nas najlepsze ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki wielkie i wzajemnie + super, super,super sylwestrowe foteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool pictures!!

    Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dominika01:48

    3mam kciuki!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  24. "I cokolwiek się wówczas odmieni na lepsze od tego co było ". Bądź dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. im dłużej Cię czytam tym bardziej Cię lubię(o ile jeszcze bardziej możną;)), więc za nic w świecie pisać nie przestawaj!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmiany często powinny przynosić coś lepszego.
    Słyszałam o tym miejscu. Mam nadzieję że sylwester był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19:22

    Co to znaczy? nie jesteś już z M.???

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy21:10

    Każda zmiana czemuś służy... wiem, że będzie dobrze, a może nawet już jest!:) pozdrawiam ciepło w tę jesienną zimę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dear Al,

    whereee you wanna goooo?

    Hello from Indonesia :D
    Titaz
    www.stylieandfoodie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. całkiem fajna bibka ;D

    OdpowiedzUsuń