15 grudnia 2012

W ostatniej chwili zmieniłam treść posta. Oto i jego nowe oblicze - cytat z przyjacielskiej korespondencji, który idealnie określa mój dzisiejszy stan psychofizyczny:

"Mam dziś wyjątkowo ograniczony umysł. Wszystko robię w zwolnionym tempie. Zastanawiam się stanowczo za długo. Zawieszam się. Nawet Sasha wprowadziła mnie w stan zadumy."

A wszystko przez definitywny koniec Czarnego Nesesera. Żegnanie trwało długo po zakończeniu części oficjalnej, tradycyjnie w Niskich Łąkach...było wysokoprocentowo, a ja piłam za dwóch.



         


14 komentarzy:

  1. czasem bywają takie dni, kiedy wszystko nas przytłacza i cały świat łączy się w jedną całość i wydaje nam się, że działa przeciwko nam. To uczucie ssie .

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie Sasha za każdym razem wprowadza w stan zadumy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sasha Grey to mój faworyt
    Ostatnie dwa zdjęcia wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu nie ma cie na zadnych zdjeciach?
    kiedys dodawalas ich mnostwo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:49

      ja tez chce wiecej Twoich zdjec!
      fajnie sie Ciebie oglada, ale za rzadko :(

      Usuń
  5. Masz wyjątkowego bloga. Nienachalny, subtelny. Z przyjemnością ogląda się zdjęcia. Jestem tu pierwszy raz ale z całą pewnością będę odwiedzać częściej!
    Samych sukcesów w Nowym Roku.

    Proszę o pomoc dla Renaty: http://www.renata.webds.pl/

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing post. You have such a fantastic blog. It would be great if we could follow each other.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I wish I could actually understand what you're talking about, but the environment and people look super inspiring and creative! Thanks for sharing. Looks like so much fun!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny klimacik miejsca i fajni ludzie, szczególnie chłopcy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe nie pij za dwóch bo w nałóg wpadniesz ;)
    podpisuję się pod apelem "wiecej_ciecie_na_zdjeciach"...
    pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:35

    hahahahah ostatnie texty najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. :) dobre teksty !
    Majowie.. Wy tępe dzidy .. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń