3 grudnia 2012

Okres świąteczny zobowiązuje. I tak galeria sztuki BWA Design do 12. stycznia pełni funkcję artystycznego domu towarowego, gdzie Maldoror, Nenukko, Hyakinth czy Marios wiszą obok VZÓR, Szymon Hanczar i HAKOBO (pełna lista). Jedyna okazja, by nie tylko przyglądać się wystawie, ale i ją dotknąć, przymierzyć i zabrać do domu. My zdecydowaliśmy się na lampę Cable Power, do której dołączy mam nadzieję jeszcze wielka torba Ani Kuczyńskiej

---
Jadę dziś na kilka dni do rodziców. Będę robić różne "rzeczy". Następny post będzie dotyczył niektórych z nich.  


DIZAJN

photos&edited by me

              


25 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. A nazwa DIZAJN mnie poprstu rozwaliła. :) Świetna jestes! :D

    Zapraszam do mnie,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:26

    NAJLEPSZA PRZESTRZEŃ WYSTAWIENNICZA WE WROCŁAWIU !

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze sie wybrac i pomacac ;) ale kiedy bym nie szla tamtedy to zawsze z tobolami i jakos tak w biegu. Rezerwuje termin w przyszly weekend, wpisze do kalendzarza i nie bedzie wyjscia!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba może by tak przedświąteczne zakupy we Wrocku?! i fajna lampę wybrałaś a jak już kupisz torbę to się koniecznie pochwal bo wygląda zachęcająco !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff to genialnie bo myślałam, że tylko ja jestem taka bez serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta psia apaszka/coś jest rewelacyjna :P rozumiem, że wyśniona torba od AK to ta ze zdjęcia? ten skraweczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna inicjatywa :) Miłego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania Pilch17:49

    byłam, ale rzeczy nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER LAMPA!
    TEZ CHCE TAKA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:02

    dizajn, dizajn, dizajn! heheh

    OdpowiedzUsuń
  11. i widzę, że dla dzieci coś by się znalazło ;)
    łądne zdjecia - ale to już standard.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym taką lampę :)
    I torebka też super !

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczy od projektantow zwykle mnie w sobie rozkochuja, ale obawiam sie, ze nie byloby mnie na nie stac :( lampa ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great!!! I love the pictures!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo to wszystko interesujace :)
    zapraszam do siebie! Moze poobserwujemy?

    www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkoe wyglada pieknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tym miejscu - brakuje mi takiego w Poznaniu, szczególnie przed świętami. No i ubrania MARIOS - to chyba jedyne miejsce w Polsce, gdzie można je aktualnie zdobyć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham taki desing TEŻ TAM CHCE!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszukałam już sobie kilka perełek :D.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia!

    zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu, do wygrania aż 20 bonów o wartości 20$ ! http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/2012/12/wielkie-rozdanie-okularow-giveaway.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia ; )


    zapraszam do obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ; ))

    OdpowiedzUsuń
  23. jak patrzę na te zdjęcia to mam chęć wybrać się na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie genialne cuda!!! osz masakra boskie!

    OdpowiedzUsuń