19 listopada 2012

Ślęża / Sobótka



              


25 komentarzy:

  1. zdjęcia jak zwykle genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe zdjęcia! koniecznie muszę się tam kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ala jak zwykle czadowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne, mega klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiałam dziś te fotki na FB, baaaardzo pociagający klimat... i tak jakoś jak oglądam to mi się miło robi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah! mam tą samą bluzę service, kupiona milion lat temu w pull ale sie trzyma :) widoczki z tej wierzy piękne ! również byłam xx
    www.aniacyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywne zdjęcia :) pozytywna wycieczka , pogoda dodaję klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. huaaaa...
    the view is greaaat!
    you shud come to Indonesia, Al.
    we have lots of great place and great views :)

    Hello from Indonesia,
    Titaz
    www.stylieandfoodie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny klimat a takie wędrówki są mega pozytywne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Renata15:41

    ostatnie zdjęcie jak z katalogu!

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tych zdjęciach <3 cudne są !

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful pictures!
    You look wonderful. and this green hat!
    a very positive post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudowne zdjęcia! mają świetny klimat :3

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyprawa. zazdroszczę. pozdr. M

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14:46

    rewelacyjny klimat zdjęć!
    dobra robota (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:47

      Pozdrawia A.S.

      Usuń
  16. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Góra czarownic ;) moje rodzinne okolice

    OdpowiedzUsuń
  18. Really nice pictures! I love it!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję fotografowi! przepięknie wyszło !!

    OdpowiedzUsuń
  20. C U D O W N E Z D J E C I A !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne !

    Zapraszam na świetny konkurs :

    http://rockglamfashion.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń