28 listopada 2012


Przez chwilę zapadła tu emocjonalna cisza, całkiem inaczej niż w realnym życiu, w którym toczę wewnętrzną batalię. W kalendarzu jesień, a w głowie wiosna i stan przesilenia. Odmówię dziś sobie podtekstów i pisania między wierszami, choć mistrzowie w tej dziedzinie i tak będą content. 
.
Spowolniłam życie Alice! wake up!, ale tętno jest wciąż wyczuwalne. Chcąc nadrobić blogowe zaległości, cofam się w czasie.  Dziś zdjęcia z wernisażu wystawy Ktoś Wspaniały. Kto jest z Wrocławia ma czas do 5. grudnia, by zobaczyć szczęście. 
/do 05.12.2012/

              


23 komentarze:

  1. Może się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalna wystawa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalnie i zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia jak zawsze urokliwe

    OdpowiedzUsuń
  5. w czym obrabiasz zdjęcia? wszystkie znane mi strony nie dają takiego efektu?
    zdradź tajemnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta Filewska17:45

    super blog! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w głowie wciąż wiosna :))

    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie najlepszy blog jaki znalazłem w tym tygodniu!
    dopisuję do listy stałych odwiedzin.
    mam nadzieję, że mnie będziesz wciąż czymś zaskakiwać - bo zdjęcia robisz ciekawe, a miejsca, w któych bywasz tym bardziej!

    pm

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwnie się marszczy to fakt, ale takie rzeczy niestety się widzi dopiero po fakcie :( Ale kolorem pasuje :)
    Ciekawa wystawa, choć nie lubię sztuki współczesnej, jest dla mnie niezrozumiała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:20

    Kamil.............

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie klimat zdjęć - to pierwsza sprawa :)
    po drugie - kadr z lampami, okrutnie mi się podoba! ląduje w moim scrapbooku, pobudza moją wyobraźnię, me gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez zpowolnilam zycie blogowe... nie mam powera heheh

    OdpowiedzUsuń
  13. ale miły klimacik... ;D
    cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, Amazing pictures! I like so much
    kisses from http://palomagiraldez.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne zdjęcia <3

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny klimat ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. To tak jak u mnie- tempo bloga spowolnione, a w życiu same zawirowania. Mogłabym się znaleźć na takim wernisażu, wygląda interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny raz klimatyczne zdjęcia. Wystawa wygląda intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe zdjęcia..uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  20. łoł !! ale mnie tutaj dawno nie było ;) powracam ...

    OdpowiedzUsuń
  21. cieszę się, że znowu jesteś :) czekam na więcej!
    zdjęcia tradycyjnie super!

    OdpowiedzUsuń