5 listopada 2012

Halloween
ja i brat
fot. Łukasz Rusznica

   

21 komentarzy:

  1. świetne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie :) podoba mi się :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe! Trzecie zdjęcie widziałam już na opetowych Halogenkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. halloween mnie nie kręci, ale stylizaje macie super. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia fota master!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny make up ! WOW !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny make up!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaa!! ale świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=IKScaQfEknU od razu nasunęło mi się to na myśl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ;) dobre skojarzenie!

      Usuń
  10. Ale extra fotki ! Bombowe ! ;))


    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i piękne makijaże! ty robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. już widzę te zdjęcia w jakimś psychodelicznym filmie, leżące gdzieś na strychu w zakurzonym albumie, ktoś oczywiście go otwiera i zaczyna się rodzinna masakra : D

    OdpowiedzUsuń
  13. Alu no jesteście po porstu niemożliwie stylowi!
    To, co mnie najbardziej uderzyło to kontrast mędzy makijażem, a idealnie leżącymi, swietnie skrojonymi do sylwetek strojami. Twarze na halloween, ubrania na czerwony dywan - świetny kontrast!
    A brat to w ogóle poezja - wygląda jak Ryan Gossling ;))))
    Pozdrów go serdecznie :D

    Ściskam,
    miłej niedzieli - Lona

    OdpowiedzUsuń