2 października 2012


W Kolonii czuję się trochę jak w domu. Miasto bardzo przypomina mi Wrocław, głównie ze względu na specyficzną architekturę (te kamienice!). Główna Höhenstraße to ulica witryn Prada, Gucci czy Louis Vuitton, pełna luksusowych aut i ludzi, modnych i szykownych. 

Zanim zaczął padać deszcz zaliczyliśmy mały shopping, zwiedzanie katedry, piwo w tureckim kiosku i spacer nad Renem. Zdjęć mało, bo "fotografia wycieczkowa" mnie peszy! Ale z pewnością jeszcze kilka się pojawi. 



mix koloński


              


32 komentarze:

  1. kocham takie zdjęcia, kawał wspomnień...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post :)

    Hello from Indonesia :D
    Titaz
    www.stylieandfoodie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć, też chciałabym spakować walizki, no może plecak i gdzieś pojechać na weekend a może trochę dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. się naszukałam jak skomentować,ale mam :)
    świetne zdjęcia :) pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja tam dawno nie byłam..
    Mnie też peszy fotografia wycieczkowa.. i to bardzo :)

    http://www.olastory.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bo zdjecia turystyczne należy robić z odpowiednim zamieszaniem, modnym drinem w dłoni i przegryzając frytkami. należy zawsze fotografować towarzysza, z którym się zwiedza, a który to przyjmuje specyficzną pozę np. kuc przy fontannie lub pogięta nóżka i wsparte dłonią biodro na tle rzeki. widać, że nie masz jeszcze wprawy, ale te zdjęcia co tu zamieściłaś od biedy ujdą.
    pierwsze uważam za nieco rozmazane, ale jest w nim nadzieja że będą z ciebie ludzie. na reszcie za mało zabytków, niewiele turystów, właściwie to nic nie widać ;D
    robiłam ostatnio zdjęcia turystyczne pawiom w parku łazienkowskim to się znam.

    no a tak serio bo MY się nie znamy przecież - to piękna relacja, jak zwykle oglądam z zachwytem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a moim zdaniem bardzo ciężko jest zrobić dobre i oryginalne zdjęcie wycieczkowe. czasami się staram, czasami mi wychodzi. jednak często nie jest to, czego oczekuję. bo warto uwieczniać chwile, niepowtarzalne ujęcia tego co szybko może przeminąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Al Ty jesteś fajna!!!! Kurde a ja we wrocku raz byłam, co za wstyd ;llllll przywieź mi coś fajnegoooo!!!!! serio mówie! jak znajdziesz jakąs koralikową bransoletkę kolorową weź kup za kilka groszy! będę mieć pamiątkę od ciebia a ja ci chętnie zapłacę!!!:))) na bank byś wynalazła coś kozackiego z Twoim stylem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zdjęcia ;)
    blog bardzo fajny ;)

    Zapraszam u mnie KONKURS (:
    Zapraszam u mnie KONKURS (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia, szczególnie te na początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i'm in love with your blog! lovely photos <3

    OdpowiedzUsuń
  13. moja siostra mieszka przy hohestrasse:)
    liebe gruesse

    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam klimat takich zdjęć ;)
    Zapraszam ;)
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tam pięknie! i mają chyba pyszne jedzonko?

    OdpowiedzUsuń
  17. kilka lat temu w wakacje sprzedawałam pod katedrą w Kolonii swoje obrazki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. była, widziała i też zwiedziała, ale i tak zazdraszczam !!!! Zabierz mnie nastepnym razem, zanim się zakopie w pieluchach!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle zachwycająco!
    fotografia wycieczkowa? trauma z dziecinstwa "Monisku stań z ciocią przy fontannie" "Monisiu uśmiechnij się" "Monisiu usiądź Panu Misiowi na kolankach" :(((((

    wrzuć więcej fotek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę wyjazdu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę! Ty zawsze w jakimś ciekawym miejscu jesteś!
    Na maksa zazdroszczę! Ja ostatnio w domu non stop siedzę :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. marta14:29

    NIESAMOWITY BLOG!
    podbiję Ci chyba dziś statystyki bo przeczytałam całego bloga!
    oczywiscie poczatki byly trudne, ale rozkrecilas sie na calego!
    MASZ WYJATKOWY STYL !
    będę u Ciebie codziennie !!!!

    marta

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam tego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  24. wrocilam ponownie:) ale irish pub w kolonii? nastepnym razem tylko kolonskie browary i koniecznie papa joes, jazzowa knajpa!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki luźny denim...
    Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne zdjęcia! :)))

    http://mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy00:06

    cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
  28. I would like to go there someday...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beautiful pictures and beautiful you look!

      xoxo D.

      Usuń
  29. Kolonia jest piekna! :) klimatyczne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia:) W czym przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń