14 października 2012


Każdego roku podczas zmiany czasu, tracimy jedną godzinę. Ja swoją odzyskałam w piątek, biorąc udział w Cosmic Underground. Tajemniczy Pociąg relacji Estonia - Portugalia zatrzymał się m.in. we Wrocławiu. W dziesięciu wagonach instalacje audiowizualne, teatralne performance i muzyczne happeningi. Całość skondensowana w jedną godzinę, która "zawiera smaki, zapachy, uczucia, emocje, dźwięki, kształty i ruch."

Wielu zdjęć nie zrobiłam, a te które prezentuję poniżej nie oddają panującej tam magii. Zamiast koncentrować się na kadrach, tym razem wolałam słuchać, patrzeć i czuć - tak by całym ciałem i umysłem być częścią tego żywego laboratorium czasu.

oglądaj w jakości HD na vimeo


              


22 komentarze:

  1. chciałabym tam być..

    OdpowiedzUsuń
  2. pi.ania23:30

    trochę kiepska jakość dzwięku... :(
    ale wizualnie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na słuchawkach brzmi lepiej :)
      świetne wydarzenie! cieszę się, że w Polsce dzieją się rzeczy na poziomie światowym.
      tu zarówno konwencja, jak i sama organizacja na piątkę z plusem!
      w przyszłości proponuję tylko organizatorom lepszą promocję.

      Usuń
  3. Ale strobo mieli :) Widze, ze spoko event. Nie wiedzialem ze cos takiego ma byc we Wro, a szkoda bo tez bym chetnie skoczyl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja nie wiedziałam... obecność tam to czysty przypadek :)

      Usuń
  4. Anonimowy12:38

    z dużą przyjemnością obserwuję Twojego bloga. Twoja postawa zdaje się być spójna, zdystansowana, skromna. masz duży potencjał i z wielkim zainteresowaniem będę śledzić Twoje blogowe poczynania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, aczkolwiek zdaje mi się, że gdzieś czytałam podobny komentarz :))) kopiuj/wklej?

      Usuń
  5. świetnie tak przypadkiem trafić na coś,czego się nie spodziewasz i się mile zaskoczyć.

    chciałabym tam być.lubię eksperymentować ze wszystkimi doświadczeniami i muzyką i wizualną stroną przedstawień. zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. great post friend
    konshon

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. załapałam się na środę do warszawy!
    jupii!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, nawet nie wiedziałam że coś takiego się odbywa, też chętnie wzięła bym udział w takiej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. załapałam się na środę do warszawy!
    jupii!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie wzięłabym w czymś takim udział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeej to musiało być faktycznie inne doświadczenie! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojeja jakie mnie rzeczy ominęły fajne. zazdro

    OdpowiedzUsuń
  14. my english is not the best, but I want to say that you write a great blog and I love your pictures!
    take more photos!

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej cóż za obrazy, cóż za dźwięki!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super event !

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhh, i wish i could understand what you’re saying - looks like a super fun event :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym tylko miała dobry aparat i chętnych do robienia zdjęć to nie obniżałabym poziomu :C

    OdpowiedzUsuń
  19. grrr zawsze mnie coś ciekawego ominie :((

    OdpowiedzUsuń