27 września 2012

Ostatni tydzień to istne szaleństwo! Przejechaliśmy ponad 2400 km. Kazimierz Dolny, Polanica Zdrój, a od wczoraj jesteśmy już w Niemczech. W weekend będziemy zwiedzać, więc mam nadzieję, że pogoda będzie łaskawa. Będą zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia!

Dziś fotorelacja jeszcze z Wrocławia i moja propozycja z cyklu "subiektywna mapa miasta". Złe mięso, o którym sporo się mówi. Klubojadalnia w podwórzu Wita Stwosza, wnętrze offowe, kuchnia wegetariańska, samoobsługa, ceny da się przełknąć (choć piwo powinno być tańsze). Dla wegetarianki od 4. roku życia, dla której to nie filozofia życia lecz kwestia smaku - ocena ogólna 8/10. 

gdzie / co / kto
Złe mięso, Nomadik w Dizajn BWA Wrocław (Luc i Eva), oraz mój ostatni nabytek z sh

              

42 komentarze:

  1. faker16:33

    bylem, jadlem. miejscowa godna polecenia.
    fajne zdjecia (:

    OdpowiedzUsuń
  2. bez mięsa? tak się da?
    niestety jestem mięsożerną konserwatystką.
    ziemniaki i schabowy to podstawa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tak chcęęęę!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:10

    fejsbók to jednak niezastąpione narzędzie. dzięki znajomej znajomego, ktory jest znajomym twoim odnalazłem czytelnie do porannej kawy. gratuluję pomysłu i czekam na te zdjecia, zdjecia, zdjecia! pozdrawiam pan piotrek

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli mi załatwisz taki hamak, to będę Cie po stopach całowac i wychwalać do końca życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złe mięso nadrabia atmosferą. Jedzenie jest co najwyżej przyzwoite, wielki pies na środku lokalu co najmniej nie na miejscu, a samoobsługa mimo kilkuosobowej załogi za barem dość lekceważąca. Cała oprawa i to, że jak zauważyłaś "mówi się" o tym miejscu - tuszuje lekkie braki w sztuce kulinarnej... I ja sam mimo tych negatywnych skojarzeń jadam tam często. Paradoks.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam miejsca, ale przy okazji zagladne.
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Nie powiem, zachęciłaś do odwiedzenia tego miejsca ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna fotorelacja : )

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie strasznie dużo słyszałam o tym miejscu musze się wybrać, właśnie zauważyłam ze zmieniła się wystawa w galerii na świdnickiej i że warto iść wiec też musze się wybrać :>

    OdpowiedzUsuń
  11. chcę taki hamak w domu!
    jak spełnić to marzenie?

    OdpowiedzUsuń
  12. the pictures are very nice *_* your blog is very lovely and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. icicles? Eskimo? wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do siebie,obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne hamaki, sople i tatuaż pana ze zdjęcia z krewetkami!
    w fajnych miejscach bywasz, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  17. interesujące miejsce, fotele z samochodu ... oryginalnie ;)wystawiłaś wysoką ocenę, powinni ci za to zapłacić :D żart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo postawic obiad ;)
      niezle buty!

      Usuń
  18. Wrocław miał być moim miastem numer dwa w Polsce, ale nie zdążyłam go dobrze zwiedzić. bo każde miejsce potrzebuje czasu, żeby stać się TYM miejscem, o którym można wspominać i nie zapominać. jestem ciekawa dalszej fotorelacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:20

    znam ta Pania z kokosami haha
    dobre
    knajpe tez znam i zawsze polecam

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy00:57

    TATA ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bobster10:58

    very nice!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na zdjęcia z niemiec ;)
    fajne te botki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, aż chce się tam być ;)
    czy wiesz, że Twój blog jest jednym z niewielu, które wpisuję w oknie przeglądarki, a nie wpadam przypadkiem ;) dziękuję za to, bo wychodzę stąd zawsze z bardziej otwartą głową ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy16:19

    mega pozytywny blog. obserwuje na facebooku.
    czysto i przejrzyście - to mi się nasuwa jak przeglądam bloga.
    zero reklam i spamowania, a przede wszystkim przyjemnie dla oka!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ahhh chciałabym mieć taki hamak:D!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wrocław, Wrocław... Być może będę miała okazję pojechania do Wrocławia w maju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. super fotki ^^
    chciałabym odpocząć na takim hamaku ; ]
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne miejsce!
    Prowadzisz bardzo ciekawego bloga. Z miłą chęcią będę, tu wpadał częściej!

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mojego, męskiego fashion bloga: http://individual-form.blogspot.com/

    'Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia !!!
    Swietny blog !!!

    http://www.olastory.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkie miejsca pokazane na zdjęciach są tak klimatyczne i oryginalne,że aż chce tam pojechać i je zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne butki i jeju jak ja bym chciała mieć taki hamak w pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  34. zawsze mam pecha do restauracji we Wrocławiu... zapewne kolejny wyjazd zaowocuje wizytą w Złym Mięsie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lovely blog! awesome photos.

    OdpowiedzUsuń