12 września 2012

Mam bardzo napięty grafik. Dziś jadę na kilka dni do rodziców. W przyszłym tygodniu przyjeżdża M. i w piątek jedziemy do Kazimierza Wielkiego na trzy dni. Po powrocie jedziemy na tydzień do Köln. W tym czasie mamy zamiar przemyśleć parę spraw i podjąć ważne decyzje.

Wrześniowa aura przestała być mi wrogiem. Mam w głowie mnóstwo pomysłów, postaram się maksymalnie zmobilizować, by zacząć je w końcu realizować. Pracuję nad dwoma ciekawymi projektami, o których napiszę w następnym poście. Póki co kończę pakowanie i na kilka dni odchodzę od komputera. 

Teraz pani ma relaks.


       lajkujcie fanpage - niedługo tam właśnie pojawi się info o ... pewnym konkursie !

              

35 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wyjazdu i czekamy na realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się niezmiernie, że komuś poprawiam humor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego odpoczynku, relaksuj się ile się da! piękne zdjęcia, szczególnie to z palącymi się ulotkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze Ci tych podróży! Też bardzo chętnie gdzieś bym się wybrała, ale niestety zawartość portfela nie pozwala mi na szaleństwa :( Moje ulubione zdjęcie? Pierwsze. Niesamowita na nim cisza...

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu te twoje zdjęcia są tak cudowne i klimatyczne ..

    OdpowiedzUsuń
  7. likee your blog!!
    keep posting and go for it!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  8. coś mi mówi drugi zdjęcie, ale nie wiem co... gdzie to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trasa kolejowa Wrocław-Katowice, gdzieś 3km przed Dworcem Głównym :)

      Usuń
  9. ciekawia mnei te nowe projekty u mnei tez cos sie zaczyna dziac powoli :) po za praca oczywiscie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypocznij i pozbieraj weny też za mnie przy okazji :)

    Przyjemnie się przegląda Twoje fotografie ajajaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, wpadają w mój gust, a tabliczka jak na ostatnim powinna zawisnąć u mnie w biurze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fancy20:54

    Cudowne zdjęcia. Co post to lepsze!
    Mam niesamowite wyczucie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam przypadkiem, ale coś czuję, że zagoszczę tutaj na dłużej! :-) Ciekawy blog, interesujące zdjęcia, kolorowa osobowość... I like! :-)

    /zapraszam do mnie po dawkę pozytywnej muzyki!

    somethinglikesnothing.blogspot.com

    Kiss, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycają mnie twoje zdjęcia :) są bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13:21

    Miałam na tyle czasu by cały dzień spędzić na dogłębnych przeanalizowaniu Twojego bloga! Jestem pod olbrzymim wrażeniem ile pracy włożyłaś w to, by wyglądał jak obecnie. Stosujesz nowatorskie rozwiązania, jakich do tej pory na blogspot nie widziałam (obserwatorzy w osobnej karcie, galeria flash, archiwum bez gadżetu archiwum)... itp. Masz określoną wizję tego, jak ma wyglądać Twoja przestrzeń i robisz to z wielką klasą.

    Oczywiście widać różnicę w postach obecnych do tych z początku bloga. Posty przybrały formę bardziej foto bloga, mimo to zawsze piszesz kilka słów. Poprawna polszczyzna, lekka ironią, czasem dowcip.

    Na uznanie zasługują wcześniej wspomniane zdjęcia. Widać, że masz bogatą wyobraźnię i robiąc zdjęcia kradniesz ulotne chwile. Może nie są one najwyższej jakości, ale masz własny styl, o który dziś trudno.

    Będzie mi bardzo przyjemnie, jeśli przyjmiesz moje zaproszenie na warsztaty medialne, których cykl rozpoczyna się we Wrocławiu od listopada. O szczegółach napiszę w e-mailu.

    Życzę powodzenia i dalszych sukcesów w rozwijaniu bloga!

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia! super klimat

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite zdjęcia :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie zdjęcia.. mają to cos:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię sobie do Ciebie wpadać i poczytać... na prawdę jesteś świetna, a mi pozostaje tylko zaprosić do mnie i mojego modowo-kulinarnego świata http://natashke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mania21:43

    znów nowa fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze? Bardzo fajny post. konkretny i nie o niczym, chociaż troche taka zapowiedź. To czekamy na nastepne.
    Podoba mi sie, jak wyglądasz, zmieniłaś coś z włosami chyba?

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia mają niezwykły klimat !
    wpadłam przypadkiem na twojego bloga, ale na pewno będę zaglądać
    pozdrawiam

    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne zdjęcia! Szczególnie to pierwsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne zdjęcia!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacja ♥
    7zdjecie the best !!
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia i rozsądku życzę w podejmowaniu decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam na konkursik ;) zawsze miło dostać upominek

    OdpowiedzUsuń
  30. polecam w miarę możliwości, przejechać się też do Bonn ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak zwykle boskie zdjęcia! miłego relaksu więc życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bomba zdjęcia :D i jak masz ładnie w domku ;D :* :D

    OdpowiedzUsuń
  33. PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA!
    MASZ DZIEWCZYNO STYL!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. po prostu świetne.

    OdpowiedzUsuń