5 września 2012

Jestem ostatnio bardzo zajętym człowiekiem. Moim głównym zajęciem jest rozmyślanie, przez co zwykle wpadam w psycho-zasadzkę. Wiele chciałabym uporządkować w swoim chaosie zwanym potocznie życiem, ale przyzwyczajona do pewnych wygodnych schematów - brakuje mi powera. Zdarza się, że różnorakie okazje niczym sztaby złota leżą u mych stóp, a ja udaję, że nie oślepia mnie ich blask (lub co gorsze wmawiam sobie, że i tak nie zdołam się po nie schylić). I tak sztaby złota leżą, ja rozmyślam, a czas mija i mija. Czyżby jesienna depresja zbierała swe przedwczesne żniwa?

Kto chętny by mnie spoliczkować? Bez perwersji - tak tylko - żebym się ocknęła.


              


40 komentarzy:

  1. Adorable video, you are so pretty and funny :D
    Would like to follow each other?
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kastetem (na przyszłość) czy bez (tylko dla opamiętania) ?:) Cudownie przyjemne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja chętnie spoliczkuję ;) a co! tak dla opamiętania!

      Usuń
  3. prokrastynacja ;) tkwię dokładnie w tym samym stanie zawieszenia. bo wszystko jakoś się układa, więc dopóki się nie wali - jakoś to będzie. nawet plany zaczynam sobie robić, ale do ich realizacji dłuuuga droga.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale genialnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. orajuśku! uwielbiam to co piszesz. lubię Cię. równa z Ciebie babka!
    weź się w garść takie zawieszenie jest okropne, wiem coś o tym.
    i nastaw tyłek, o! masz mobilizacyjnego kopniaka! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie martw się :) Ja też tak mam, jak wpadnę w błędne kolo myślenia to nie mogę z niego za cholerę wyjść :/ ale ten stan zawsze mija i wraca roztrzepane, codzienne życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ej piekna wiem co czujesz mam podobnie :/ jak nei gorzej nie mam pojecia co mam ze swoim żyćkiem zrobic :/ chandra chamdra chandra :(

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci w takim makijażu !

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyno musisz się malować częściej! wyglądasz zupełnie inaczej.
    nie jak młodociany podlotek tylko jak zmysłowa kobieta!
    zawrzałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przejmuj się. to na pewno właśnie na przedwczesna chandra!
    kubek lodów i po sprawie ((:

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie ma takiej opcji, by spoliczkować Twoją ładniutką buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ty jesteś śliczna!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. serio pytają o dowód jeszcze? ale śmiesznie :D po tym poście widzę, że ogarnięcie się trwa jakoś do trzydziestki, tak myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u Ciebie na blogu jest tak... czysto. tak fajnie :)
    super gif :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie martw się, każda z nas ma takie rozterki.
    taki czas. wakacje-urlopy się pokończyły i przyszedł czas refleksji!
    wyglądasz wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ha ha ha moja Panno! zostałaś oficjalnie nominowana! :)
    http://tekstualna.blogspot.com/2012/09/gruby-ancuch-nie-jest-zy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba, niestety, się czasem obudzić i ruszać do przodu! Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jestes piekna! spoliczkowalabym bardzo chetnie, ale wiesz, mysle, ze kazdy z nas potrzebuje czasem wlasnie takiego spoliczkowania albo porzadnego kopa w tylek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak kilka dni porządnego narzekania na cały świat.
    Przejdzie Ci. Zjedz coś słodkiego np. czekoladowy torcik - mi to zawsze poprawia humor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! i to jest rada! aż mi ślinka pociekła xP

      Usuń
  20. zawalista fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladasz pieknie w takiej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już umarłam na jesienną depresje.. A zmartwychwstania jak nie było tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  23. znow swieci slonce! szkoda czasu na zmartwienia, zreszta patrzac na ciebie nie widze ani cienia depresji ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny blog czekam na więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Kobieto, nie będę Cię policzkować. Powiem tylko, że masz cudowne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. też byłam osobą nie ogarniętą do czasu gdy nie spotkałam swojego chłopaka :) może potrzebna Ci miłość?
    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz- można dodawać +DODAJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 7 lat jestem przepełniona miłością swojego chłopaka :)

      Usuń
  27. Girl you are just so cool !!!

    Aminta

    OdpowiedzUsuń
  28. nie ma policzkowania zrobie ci kubek aromatycznej kawyyy a do tego ciastko owsiane :D :)))) podoba mi s tu..wrócę na pewno :)


    http://kamikastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. JAKIE BOSKIE OCZYSKA! AL!

    OdpowiedzUsuń
  30. Natrafiam na same dobre blogi dzisiaj, niezmiernie sie z tego cieszę i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślenie komplikuje.

    Obserwuję, pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  32. genialny blog!! :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciebie policzkowac? Jestes przepiekna Kobieta a jesienna depresja nas wszystkie dopadnie niedlugo ;)
    fajny blog, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń