6 lipca 2012

Wyjątkowo dużo przemyśleń nagromadziło się w mojej głowie. Przytoczenie każdej z nich w tej chwili byłoby, jak spacerowanie po polu minowym. Śniło mi się, że miałam skoczyć na bungee, siedziałam już na krawędzi zdecydowana by skoczyć, ale w ostatniej chwili zorientowałam się, że nie jestem przypięta do liny. W życiu jestem gotowa  zaryzykować, potrzebuję chyba tylko odrobiny wsparcia. Dlatego coraz poważniej zastanawiam się nad dłuższym wyjazdem do M. (tu), bo każdy dzień rozłąki ciąży mi na sercu. Kolega (ze zdjęć poniżej) zapytał mnie mimochodem, jak radzę sobie z rozłąką, całkiem nieświadomie wbijając mi tym pytaniem ćwieka w głowę. Uświadomiłam sobie, że to nawet nie kwestia tęsknoty, do której można się przyzwyczaić, ale straty czasu. Czasu, który powinniśmy spędzać razem.

Zamek na Barlickiego z bratem H. oraz A. i M.
pics & edited by me

              


16 komentarzy:

  1. We Wrocławiu są takie piękne balkony?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław Śródmieście :)

      Usuń
  2. Wyjedź :) Ja bym zaryzykowała i wyjechała

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:19

    Palicie niczym smoki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne, świetne ujęcia ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu, nie lubię takich snów ;(
    mnie się podobne śnią !!
    super ten pierścionek wielki , można wiedzieć z skąd ??

    zapraszam; Długowłosa Blondynka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, niczym inspiracje! :)
    na zdjęciu wyglądasz jak Kell Clarkson!

    zapraszam do mnie ♥ florencece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma mnie na zdjęciu ;)

      Usuń
  7. Piękna dziewczyna na zdjęciu!
    Do M. nie masz bardzo daleko, więc nie ma na co czekać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. związek na odległość to dość trudny temat. ten czas, który teoretycznie powinniście spędzać razem, ale w praktyce jest inaczej, boli. I widzę, że nie tylko ja mam podobny dylemat

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:58

    HAHAHA znam te mordy!
    znam to miejsce !!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  11. Honorata21:13

    Boskie widoki :))

    pozdrówki Honorata

    OdpowiedzUsuń
  12. umarłam... zdjęcia <3 =]

    OdpowiedzUsuń