12 lipca 2012

Noc z piątku na sobotę, około godziny 01.30 - ktoś przekręca klucz w drzwiach! Wyrwana ze snu ani przez sekundę nie miałam wątpliwości kto to... M. zrobił mi urodzinową niespodziankę i przyjechał na kilka dni do Polski! AAA!

Imprezy, spacery, leniuchowanie, spotkania z przyjaciółmi, moje urodzinowe barbecue (hard core! zdjęcia nie do publikacji!). Przez ten czas oboje naładowaliśmy baterie, by wytrzymać jeszcze w rozłące trzy tygodnie. A potem... wyruszamy z przyjaciółmi w podróż volkswagenem T3 na Węgry. Oby do sierpnia !


I♥YOU!

              


25 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie to gif... rusza Wam się?

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rusza :(
    niespodzianka pozytywna, dacie rade :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rusza! Tak samo, jak poRUSZA mnie Twoja miłość. Normalnie love story tu, jest i tyle. Noo, jeszcze moje ULUBIONE piwo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też to wciąż poRUSZA ;) niezmiennie od ponad 6.lat ;)

      Usuń
  4. też bym chciała taką urodzinową niespodziankę... zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłość na opległosc? dobrze rozumiem? bo jesli tak to znam ten bol ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. AHhh jak ja ci tych Węgier zazdroszczę!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. lona z bless the mess (prawie incognito ;))20:47

    że tak powiem grrrr, bojfrend pierwsza klasa! i stylowy chłopak jest ;)))
    Alu no to szalejcie sobie do woli, a ja Ci tylko powiem a porpos twojego komentarza, że inery są bardzo trwałe i dobrze wyglądają na saute twarzy tylko w towarzystwie jednej warstwy tuszu. szczególnie zielony tak ma ;)

    Pozdrawiam Was oboje :* Lona

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez chcę.
    ale fajni jesteście.
    o;)

    lena

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna niespodzianka i piękni Wy!

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaale fajna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rusza się ;) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Świetny prezent :D Najs zdjęcia i włosy i Somersby miam!

    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna niespodzianka ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. achh jak ja wam zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego z okazji minionych urodzin!
    szczęście, szczęścia i jeszcze raz szczęścia!
    P.S. przystojna z WAS PARA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jane20:05

    przystojniak z tego twojego faceta :)
    gdyby nie pustki w portfelu i na koncie to kilka rzeczy bym wybrała, ale tak muszę sie obejść smakiem :(

    pozdrawiam Jane

    OdpowiedzUsuń
  16. To rzeczywiści niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza animacje jest genialna *__________*

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14:35

    cudownie!
    udanego tripu !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wygląd bloga. ;) Udanego wyjazdu, świetne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdrościmy takiej niespodzianki :))

    Cudowne zdjęcia !

    Pozdrawiamy <3

    www.oneloveonedna.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za komentarz, chętnie tu zaglądam!:)

    zapraszam też do siebie na nowy post!:)
    http://rebellook.blogspot.com/2012/07/lipiec-do-konca-ciazy-tylko-3-miesiace.html

    OdpowiedzUsuń
  23. luuuuuuuubię gif <3

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteście słodcy :) uwielbiam takie niespodzianki <3

    OdpowiedzUsuń