22 lipca 2012

Leniwa niedziela rozpoczęta. Czas podsumować mijający tydzień. 
Aukcje cieszą się zainteresowaniem, więc i szafa z dnia na dzień się uszczupla, a w szufladach dokopuję się już do dna (odnajdując przy okazji dawno zapomniane ulubione rzeczy). Jest i dieta, jest i sport. Rezultat - 2 kg i lekkie zakwasy w nogach. Jeszcze 11 dni i przyjeżdża M. Pakujemy auto i wyruszamy! Przystanek numer jeden Balaton.

Mam dziś do wyboru: leżeć w łóżku, zgłębiać twórczość Hanekego i delektować się potocznie tzw. nicnierobieniem... albo wziąć zimny prysznic, wsiąść na rower i ehhh - przecież wybór jest oczywisty!

na zdjęciach: BWA Wrocław, ekipa vlep[v]net, brat H., M. i ja
oraz Psota i Bandzior, który wypadł przez okno z drugiego piętra i nic mu się nie stało! 

ph. & edited by me

            

42 komentarze:

  1. KOCHAM KOCHAM KOCHAM TWOJE ZDJECIA !!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :] ja bym się chętnie poleniła. tzn i tak się lenię, ale myśląc, że trzeba sią wziąc do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna zdjeciowa dokumentacja

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne zdjęcia ! dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  5. http://bodyy-rockk.blogspot.co.uk/ nowy post zapraszam :) wejdziesz? skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy01:25

    dziewczyno masz naprawdę dobre oko i uwielbiam ogladac zdjecia Twojego autorstwa.
    miraze niezwyklej codziennosci !
    wyjatkowy blog, wyjatkowej osoby, o wyjatkowym poczuciu smaku!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozwaliły mnie te koty :)
    Jakże cudownie przeinaczyły deskę do prasowania w swój tron ;)
    to się nazywa panować z klasą ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. takie blogi lubie! w koncu cos dobrego :) zadne kolejne fashion czy my style czy bog wiec jeszcze co. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie poradzę, że najbardziej kocham tu kocury!!!
    Identycznie miałam z kolorem jeansu. Kiedyś błękit to była dla mnie profanacja tego szlachetnego materiału, bo 'prawdziwy denim jest tylko jeden'. No a teraz... nie dość, że lubię jasny, to jeszcze z koronkami. Sodomia i Gomoria ;))) Lona

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mi się te zdjęcia podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. przedostatnie zdjecia super :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny blog ;)
    pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. very cool snapshots!!!!

    I'll be happy if you check my blog :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy16:46

    BWA Design .... nice ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. rozumiem, że wybrałaś rower? :D uwielbiam Twoje klimaty zdjęć (wiem, że się powtarzam, ale co post lepsze!)

    OdpowiedzUsuń
  17. GENIALNE ZDJĘCIA! jakim aparatem robione?:)



    zapraszam Cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja kocham twojego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  19. Poleniuchować też czasem warto ;) ale do złego nie namawiam! Czadowy piesio!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozalia Bieluń09:59

    Cudownie się czyta i ogląda bloga, który nie prawi o modzie, nowych trendach, nowych zakupach i generalnie o wszystkim, czym zajmuje się już każdy!
    Zazdroszczę talentu i podziwiam konsekwencję! mam nadzieję, że wytrwasz w pasji na długo, sprawiając tym przyjemność innym !

    Pozdrawiam Rozi

    OdpowiedzUsuń
  21. koty i wnętrze na 12 zdjęciu! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę świetne zdjęcia, gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia kochana ;)

    pozdrawiam,
    x Gigaaa x

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  25. W BWA są również Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla BWA robię fotorelację ze sceny artystycznej 12. MFF T-Mobile NOWE HORYZONTY :)

      Usuń
  26. plus za massadę :] i te podeszwę pepitkową

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę się za oglądanie !:P

    OdpowiedzUsuń
  28. kotki jakie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam leniwe niedziele, czuje, że właśnie taka czeka mnie w ten weekend.
    O piękności cóż to za sukienka?!

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka cudna szkoda,ze nie dla mnie :) Co do leniuchowania to nie rozleniw się za bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Klimat zdjęć na prawdę przyjemny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koty skradly moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne zdjęcia, fajny klimat, fajne koty i pies :) Odkryłam Cię niedawno, przypadkiem [podobno nie ma przypadków] i nasycam się - dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń