10 czerwca 2012

Znów mam problem z panowaniem nad myślami, które uciemiężam z własnej woli. W międzyczasie moje dwa koty siedzą w skupieniu przed balkonowymi drzwiami i raz po raz atakują ćmę, która puka z drugiej strony, biorąc żarówkę za Księżyc. I ćma i koty bezskutecznie dobijają się do szyby, każde kierowane naturalnym instynktem. Cóż za ironia losu, że mimo najwyższej determinacji, żadnemu się dziś nie uda. Życie.
.
Nigdy tego nie robiłam, bo nie chcę uchodzić za pyszną, ale zaryzykuję. Chciałabym podziękować wszystkim za aktywność na blogu. Niektóre komentarze wprawiają mnie wręcz w zakłopotanie, ale i są przede wszystkim silnikiem napędowym każdego kolejnego posta. Zdecydowanie podwyższacie moją ocenę samej siebie i tego co tu robię, za co serdecznie Wam dziękuję !


ph., art & edit by my



19 komentarzy:

  1. fajnie sie Ciebie czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i o to chodzi w blogowaniu Alice :) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To, że masz talent do pisania to wielokrotnie wszyscy już powtarzają :) Ja lubię Twój blog za taki miks niebanalnych tekstów i świetnych zdjęć, które kojarzą mi się z K MAG.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe prace!
    mocne wrażenie robią po zbliżeniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć Ala pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze dziewczyno masz wielki talent miło ogląda się Twoje prace!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny i bardzo ciekawy blog :) nie jest przesłodzony jak inne i naprawdę bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :PP byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zechciała obserwować moje blogi ;) jeżeli się zdecydujesz daj mi znać a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog :))
    Bardzo nam sie podoba pierwsze zdjecie!

    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jane18:06

    Słowa uznania czy krytyki, jesli są słuszne zawsze podbudowują ;)
    Mnie osobiście Twoje teksty bardzo pasują, a zdjęcia to już w ogóle!

    j.

    OdpowiedzUsuń
  10. Autoportret trafiony :P Właśnie tak Cię widzę - miliony pomysłów na godzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie i prace! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozalia Bieluń20:27

    galeria imponujaca!
    takie historie z kotami znam z doswiadczenia.
    obserwuje i bede tu tak czesto jak czas mi pozwoli!
    pozdrawiam Rozalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! dawno mnie tu nie było:) postaram się to nadrobić:D
    I Gratuluję tych komentarzy, ale sama jesteś sobie winna!- Twój blog jest świetny:P

    OdpowiedzUsuń
  14. o jakie zaje...bioske<3

    OdpowiedzUsuń