16 czerwca 2012

Pierwsze urodziny Alice! Wake up!

Nie chcę tworzyć wielkiej filozofii do mojego blogowania, bo to nic innego, jak elektroniczny zapis myśli, wyobrażeń, przeżyć lub po prostu efektów nudy. Kto mnie zna ten wie, że uczuciowo jestem orzechem w twardej skorupie, ale czyż nie "ver­ba vo­lant, scrip­ta ma­nent" ? Wielkością samą w sobie jesteście Wy! Wy, którzy obserwujecie, komentujecie, czy tylko zaglądacie w biegu. Niezmiennie kilkaset odwiedzin dziennie to najmocniejszy motor, by dalej kierować tą machiną, która dziś kończy rok. Mała rzecz, a cieszy.
.
Bez zbędnych fam-far-ów, świeczek na torcie, za to z okolicznościowym "Polska gola!" - jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim!


♫♪   lody - toy boy

www.alice-wake-up.com rusza 21. czerwca
(strona nadal będzie utrzymywana na platformie blogger.com)

póki co zapraszam na facebook



38 komentarzy:

  1. Jeeejku uwielbiam Twojego bloga :)
    Co prawda zaczęłam go obserwować ok 4 mies temu?
    Ale i tak uważam, że jest świetny!
    Pozdrawiam i życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to sto lat!:) a nowa stronka w imieninki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :)) tak to się jakoś złożyło ;)

      Usuń
    2. im więcej okazji - tym więcej uciechy ze świętowania!
      wszystkiego najlepszego !

      Usuń
  3. Super, gratulacje :D podobno pierwszy rok jest decydujący ;) Fajnie zmontowany filmik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego!:)

    *napisałaś blogger.cm :) popraw na com :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chudzina.15:15

    Z okazji tego podniosłego dnia postanowiłam coś napisać. Jakiś czas temu przypadkowo trafiłam do Ciebie. I jestem tu codziennie, a na pewno za każdym razem kiedy robię "przegląd prasy";) nie mogę Ciebie ominąć, bo od kiedy trafiłam na tego bloga, wchłonęłam na dobre.
    Nie znam Cię, ale uwielbiam to jaka tu jesteś. Ciągnie mnie do takiego podejścia, do tej wrażliwości, do słów, do zdjęć i do czegoś co w sumie trudno zastąpić słowami.
    może to siła przyciągania imion?:) nie ważne!
    a ja dalej będę sobie podpatrywać:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ja cię lubię kobieto:))

    OdpowiedzUsuń
  7. JAKI GENIALNY FILMIK!

    pozdr. E/

    www.likeshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. już tam mała. wielka, bo choćby wytrwałość i konsekwencja się liczy.:)))
    no to stoooo lat.

    lena

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten filmik!! kolejnego roku życzę, jeszcze więcej czytelników i klimatycznych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej! bardzo fajny filmik! :) duuużo pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze rok! jeszcze dwa!
    jestem z Tobą tak zżyta, że będę tu zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje i zycze powodzenia!
    pierwszy rok najwazniejszy jesli jeszcze ci sie chce to znaczy ze jest dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  13. JUHUUU GENIALNIE! ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tu u Ciebie, Alice!

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie jestem przekonana.. ale teraz to ja już sama nie wiem jak mam myśleć. Przerasta mnie troche rzeczywistość :) Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jaram się filmikiem *,*
    jest genialny :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Filmik wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana gratuluję roku i życzę kolejnych:-)! Mi ostatnio ciężko jest wszystko pogodzić razem. Murzynka z truskawkami polecam, pierwszy raz próbowałam, ale był pyszny! Z jedzeniem u mnie troszkę gorzej - trzeba trzymać linię!

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. a zapomniałam dodać, że składanka ze zdjęciami mistrzostwo - szacun;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację i życzę następnego roku prowadzenia bloga, który jest interesujący:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Filmik jest GENIALNY! Sto lat i jeszcze więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam twoje zdjęcia, a filmiki to już w ogóle genialna sprawa, idealny klimat po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sto lat Al - trochę banalny komentarz w sąsiedztwie podobnych, no ale co poradzić, że mamy to samo urodzinowe życzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;)
    Filmik - jest świetny! Uwielbiaaam! ;))
    Dziękuję za radę co do weryfikacji komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oooooooo rok? wow!
    No to niechaj będę szablonowa i pretensjonalna i pogratuluję roczku!
    Rób swoje, bo wiesz, co w trawie piszczy.

    Ściskam w ten czwartkowy poranek :)
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. aaaaaaa zapomniałabym - Alice, możesz zdradzić z jakiej strony amsz szablon? Bo jesteśmy na etapie poszukiwania swojego nowego wizualnego 'ja" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. ale fajnie :) to juz rok? niesamowite :)
    filmik super :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13:28

    Gratuluję sukcesu i życzę kolejnych lat wytrwałości w opisywaniu życia.
    Nie ma nic piękniejszego niż pasja, a widać, że Tobie to sprawia ogromną radość.
    Anonimowo, lecz zawsze na bieżąco - pozdrawiam Karolina Ś.

    OdpowiedzUsuń
  29. aaaaaa spóźnione, ale szczere - MOJE GRATULACJE!!! :D i aby stronka coraz bardziej się rozwijała ;))) :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega styl!!!!! Mega oryginalnie!!!!!!!
    Z przyjemności obserwuje :* i zapraszam do obserwowania u mnie:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM:* i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń