29 maja 2012

Weekend spędziłam u rodziców wygrzewając się w słońcu, czego skutkiem jest poparzenie skóry trzeciego stopnia. Noc pod pościelą z wełny merynosa jest niczym pieszczoty przy użyciu papieru ściernego. Podobne odczucia mam względem euro2012. Z tego miejsca protestuję! Strefa kibica w Rynku jest tak samo nie na miejscu, jak Louis Vuitton na straganie. Ironiczne "chapeau bas!" dla decydentów w tym temacie! 

Ale koniec z narzekaniem. 
Dziś częstuję zdjęciami z ostatnich dni. 
Totalny miszmasz.



pics by me & H.



27 komentarzy:

  1. genialne zdjęcia !

    wysłałaś już torby :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torby wysłane !
      poślizg spory, ale wyprawa na pocztę to dla mnie jak podróż na marsa!

      Usuń
  2. żeby kota tak maltretować ho ho ho ;))) a co do euro to daj spokój...mimo że pracuję przy promocji strefy kibica w GDN, piłka nie interesuje mnie nawet w najmniejszym stopniu, null, zero. A fan zone na rynku we WRO? żal.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. coś Ci wychodzi z torby :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naajs :) Wygrzewanie u rodziców rządzi ;D Mój kot też mieszka w torebkach. Wystawa super!

    OdpowiedzUsuń
  5. z merynosów to tylko swetry lubię;
    zdjęcia jak zwykle fajniusie

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! mocna ta wystawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kot w worku, torbie, co za różnica ;))
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twój styl zdjęć. UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam, widziałam, polecam.
    cienie mega ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie wymiata ! No uwielbiam się tak ubierać. Niektórzy patrzą na mnie jak na idiotkę, nauczyciele się burzą ale wolę żeby gadali niż żeby nie mówili nic :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taki sam niebieski cień z vipery i moim zdaniem jest strasznie słabo napigmentowany.. a jak sprawuje się żółty? pozdrówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. okulary to ze sklepu oki doki??
    a do bwa chętnię się wybiorę ;)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice pics :33
    http://ziu-ziu3.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem czym sobie zasłużyłam żeby gościć w obserwowanych, ale jak tylko włączyłam Alice! wake up! nie mogłam przestać włączać 'starszy post' .. teraz z niecierpliwością czekam na kolejny.
    pozdrawiam!; )

    OdpowiedzUsuń
  16. cienie ♥ spodenki ♥ łał, będę wpadała częściej ♥ http://foxylady-sexily.blogspot.com/ super blog &zapraszam do mnie+ do obserwowania. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne jest 1 zdjęcie takie.... inne :)
    ile par okularów! :o

    zostałaś otagowana na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kot w torbie, niezły pomysł :D Uwielbiam klimat Twoich zdjęć. A co do euro- jak dla mnie, w ogóle mogłoby tego nie być. Ale mus to mus.

    OdpowiedzUsuń
  19. okulary, ćwieki i conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja Ci to już kochana pisałam kiedyś ale ile razy tu jestem się nie mogę powstrzymać - to najlepszy, najbardziej oryginalny layout bloga jaki znam, a twoje zdjęcia i inspiracje są naprawdę bardzo oryginalne. jest świeżo, jest rockowo, jest hipstersko, jest bardzo trendy. Love it!
    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fuck, wiem co znaczy takie poparzenie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie Ty jedna masz serdecznie dość "strefy kibica". Mdli mnie okropnie na widok pieprzonych chipsów kibica, pasztetu kibica, kubka ciastek kibica, czapki kibica i tylko czekam na sraj taśmę kibica, już nawet do ptasiego mleczka władowali naklejki dla kibica! Podzielam zatem Twój niesmak! Współczuje poparzeń znam ten ból, z mojej strony mogę (na przyszłość) poradzić okład z kwaśnego mleka, kefiru lub maślanki - zawsze pomaga. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń