22 maja 2012

Post znów mógłby być filozoficznie-refleksyjny, bo taki właśnie mam ostatnio nastrój, ale nie chcąc pogłębiać tego stanu skupię się na rzeczach jakże przyziemnych. 

Na poprawę humoru kupiłam sobie sorbet malinowy w wafelku, kilka sztuk odzieży oraz buty. I tu fanfary dla mnie, gdyż oto ja amatorka płaskiej podeszwy dobrej na każdą okazję - stałam się ulubienicą koturn. Zamysł był prosty - móc patrzeć na innych z góry (hehe). Oprócz tego absolutny faworyt wśród butów - trampki ("odzież ze Skandynawii" 5 PLN). Kolor szczególnie spodni w rzeczywistości wręcz razi, tak samo zresztą mocno jak pixele na dzisiejszych zdjęciach. Brak cyfrówki mobilizuje mnie jednak by znów pobawić się Zenitem. Nie ma nic bardziej klimatycznego niż prześwietlone zdjęcia ozdobione charakterystycznym szumem. 



Dokładnie za miesiąc, minie rok od kiedy prowadzę bloga. Dla mnie to tysiąc lat świetlnych. Już trzy razy skasowałam część tekstu, który miał nastąpić po ostatniej kropce, a to dlatego, że myśląc o Alice! Wake Up! miotają mną skrajne uczucia... Trochę dumy, trochę zawstydzenia - ale to już chyba temat na urodzinowego posta :)


37 komentarzy:

  1. nie, no taka dumna eskorta zakupowa miażdży^^ spodnie mogą być jeszcze bardziej żółte, a ja i tak widzę tylko tych dwóch :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem urodzinowego wpisu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje zdjęcia !!! a Zenit ma moc !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łupy na poprawę humoru :D Wszystkie mi się podobają, wiec indywidualnie wymieniac nie będę!

    Z winszowaniami z okazji rocznicy poczekam do urodzinowego posta :)

    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne koturny ♥ uwielbiam sorbet malinowy, mm ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jane19:15

    To już rok będzie?? Niesamowite!
    Mocne kolory i piękne bucisze, szczególnie te za 5złotych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. takie gatki to gwarancja, że nawet w środku lasu będziesz widoczna z daleka, przydadzą się na grillowe siku w plenerze :))) no i te Koty, ten po prawej rządzi, dosłownie i w przenośni. :)) Pzdr;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tytuł twojego bloga.
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, to pierwsze zdjęcie z kotami jest obłędne! idealnie wtapiają się w tło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, genialne te rzeczy , zwłaszcza spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23:10

    a gdzie kupilas ta czapke neonowa ktora pojawia sie na wczesniejszych postach i w tej galerii twoich zdjec roznych ??

    OdpowiedzUsuń
  12. koturny obłębne, a cena trampek niewiarygodna.
    Twoje koty to już chyba raz w torbie widziałam... u Lena&Lona o ile się nie mylę?

    OdpowiedzUsuń
  13. no co ty, ;p nic nie zarabiam, bo wolno to się kumuluje wszystko ;p
    wiem, mi tez sie nie podobają, ale myślę, że jakby chociaz 2zł wpadło to byloby miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne zdjęcia Alice :) kurcze dawno nie przeglądałam blogów, kompletnie nie miałam czasu, może jutro się mi uda coś więcej przejrzeć, fajnie że napisałaś bo od razu tu wpadłam do ciebie :) ale ten czas szybko leci, kto by pomyślał że to już rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie obłęd! widziałam je na żywo i robią piorunujące wrażenie !
    co do butów, koturny od lat uważam za nawygodniejsze i szczwerze to o wiele lepiej w nich wygląda noga niż w tych modnych ostatnio kopytach :D
    koty oczywiście powalają, musisz mieć z nimi niezłe życie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje nabytki mnie zachwyciły! Cudowne spodnie i t-shirt, ale i tak serce skradła mi torba - zabójcza!

    Zdjęcia cudne, jak zwykle. Koty <3
    Zenit to gdzieś tam moje marzenie. Nie wiem czego pragnę bardziej - lustrzanki cyfrowej czy jego. Póki co zadowalam się lomografią i starym aparatem zabawką z podstawówki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Your cats are so cute!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdpowiedzUsuń
  18. łupy z lumpa za 5złociszy zawsze na plus ! Czekam na zdjęcia z zenita.
    + dzięki za gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. działaj z tym zenitem, jestem bardzo ciekawa efektów!

    OdpowiedzUsuń
  20. jest coś w tym blogu, że chce się tu wracać. dodajesz posty rzadko, ale dzięki temu nie da się Tobą znudzić :) żałuję, że już nie kręcisz filmików, obejrzałam wszystkie tu i na vimeo niektóre są naprawdę znakomite :))

    jeśli blog ma już rok to gratuluję i naprawdę możesz być dumna, bo blogsfera pęka w szwach od bladych nic nie znaczących blogów, gdzie dziewczyny tylko o ciuchach i zakupach i to niestety na niskim poziomie :( sama pracuję nad blogiem i mam nadzieję, że uda mi się zachować styl, oryginalność i przede wszystkim wyróżnić się.

    już wkrótce pierwszy post, miło mi będzie jeśli obiektywnie skomentujesz - zapraszam yaga-w-swiecie-mody.blogspot.com


    pozdrawiam Yaga

    OdpowiedzUsuń
  21. pisz dalej.
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. spoksluz21:52

    http://spoksluz.blogspot.com/ -> zapraszam ;)

    +świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie tablica ogłoszeń.

      +dziękuję!

      Usuń
  23. super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. OHHH CUDOWNE ZDJĘCIA ! :)

    POZDRAWIAMY SERDECZNIE !

    XOXO

    WWW.ONELOVEONENDNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Już się nie mogę doczekać tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ahh! zajebistego masz tego bloga! w końcu jakiś konkret :)
    z wielka przyjemnością zagląda się do ciebie! ejjjj fajne te foteczki ci wyszły!



    Pozdrawiam
    Kadik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie , fajnie .!

    pozdrawiam .!

    zapraszam do mnie ;

    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam te zdjęcia (i koty)
    Trampki super.
    Pozdrawiam i czekam na urodzinowy post ! : >

    OdpowiedzUsuń
  29. Those kitties are adorable and I love all of the new stuff! I really like your blog, it would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits and more. I just posted wearing polka dot jeans actually if you want to take a look :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń