2 maja 2012

Relacja 1. 
Holandia to odzwierciedlenie moich marzeń, światopoglądu i wizji szczęśliwego życia... Architektoniczny ekshibicjonizm potwierdza moje osobiste przekonanie, że bez względu na reakcję innych należy cieszyć się przestrzenią, a nie zasłaniać okna na świat. Przez lata pielęgnowany liberalizm i wysoki poziom tolerancji daje poczucie wolności i świadomość decydowania o własnych potrzebach i chęciach. 
Jestem onieśmielona i zazdrosna. Przyznam, że po takiej wycieczce z trudem wraca się do kraju barier i trudności.


Plaża w Katwijk. Za kilka dni Amsterdam, a potem okolice Leverkusen.




pics by me, M & J.

13 komentarzy:

  1. Anonimowy16:51

    PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA! AŻ CHCE SIĘ TAM BYĆ JAK TU I TERAZ!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdjęcia jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo no i .. zazdroszczę takiej wycieczki !
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na koniu po plaży, o jaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. I ABSOLUTELY LOVE YOUR BLOG

    S.
    http://hipandchips.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. pozytywne zdjęcia. i jaka szczęśliwa jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie zachęcające zdjęcia ;) Zazdroszczę wyjazdu!

    A co do mojej notki to ja też nigdy wcześniej nie byłam na takim grillu :D Ale takie było nasze założenie, żeby tym razem wszystko dopracować i się udało! :)

    +Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę! I jeszcze te konie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, szalenie inspirujący!
    Pozdrawiam również,
    Megi

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia tylko zachęcają do podróżowania!:D Niesamowity blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no! Świetnie tam jest! Nic dziwnego, że nie chce się wracać do Polski :)

    +strasznie spodobało mi się zdjęcie surferów:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16:03

    Podobalo mi ie to co napisalas u maff.
    jestes szczera i to mi sie podoba. na pewno bede tu czesciej zagldala.
    sisi

    OdpowiedzUsuń
  13. bradzo Ciekawie u Ciebie:)pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń