9 maja 2012

Dylematy to nieodzowna część mojego życia. Jaką herbatę wybrać, które buty kupić, jaki film obejrzeć... i co w życiu tak naprawdę chcę robić. Kiedy jakiś czas temu każdy dzień odgrywałam według scenariusza "wstaję, jem, śpię", byłam nieszczęśliwa. 
Życiowy scenariusz na szczęście się zmienił, ale los podpuszcza mnie bym zagrała inną rolę. Podejmowanie takich decyzji przychodzi mi z trudem, tym bardziej, że nie ma przy mnie mojego towarzysza M. 

Szansa to jedno, wdzięczność to drugie, satysfakcja to trzecie. Ale gdzie w tym wszystkim jestem "ja" i czego tak naprawdę od życia chcę?




15 komentarzy:

  1. jejku, jakbyś wyjęła mi to z ust! tryb "uśpienia" nie jest prawdziwym życiem tylko marną wegetacją. tylko my możemy zapracować na nasze życie, sprawić, że będziemy szczęśliwi, albo przytłoczeni problemami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba włączyć "aktywny" i działać niesztampowo :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niektorym nawet calego zycia nie starczy by zrealizowac swoje plany.
    nie ma zlotego srodka na trafne decyzje, albo sie podejmuje to ryzyko, albo nie.
    mi z reguly wszystko wychodzi na plus. kto nie ryzykuje nie pije szampana ;)
    jak mam przed soba daleka i trudna podroz, wyobrazam sobie, ze jestem juz na miejscu, ze przekraczam prog miejsca, do ktorego zmierzalam - zastanow sie jaki prog chcialabys przekroczyc w najblizszym czasie.
    powodzenia
    Mania

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerrrrwona szminka!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor szminki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już się znajdziesz to daj znać jak to zrobiłaś. Przyda mi się odpowiedź na takie pytanie...

    A buty takie dlatego, że właściwie wszystkie mam bardzo wysokie. Chyba bym nogi połamała chodząc po Kazimierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 zdjęcie jest boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ach LLubię tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:38

    Czemu piszesz tak rzadko?

    OdpowiedzUsuń
  10. pasuje Ci czerwona szminka :)
    ps. bananowyszau powraca pod zmienioną nazwą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:43

    Pięknie napisane :) Skłania do refleksji..
    I foty ciekawe!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  12. i popatrz, każdy zadaje sobie to pytanie a tak niewielu znajduje odpowiedź. niesprawiedliwość cholerna.

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie Ty zajebiste foty tu wrzucasz oO

    OdpowiedzUsuń