7 maja 2012

.
Amsterdam. W roli głównej rowery, motyw bardzo mi bliski. Właśnie jutro rozpoczynam sezon (wstyd się przyznać, że "tak późno", ale moja koza przysnęła w piwnicy) i część drogi do pracy będę teraz przemierzać na rowerze.  

Od kilku dni (z naciskiem na dzień dzisiejszy) staję się mądrzejsza o kolejną ósemkę. Jestem na ciągłym haju, bo bez tabletek przeciwbólowych nie byłoby mowy o jakimkolwiek funkcjonowaniu. Mimo to ząb rwie, a mówi się, że to głupota boli!



edit:

Wczorajszy haj nie pomógł. Spanie z mrożonką przy policzku też przyniosło same szkody. Ósemka nie daje za wygraną. Dziś wypróbuję chyba znieczulenie alkoholem. Ale jeśli ktoś ma sprawdzoną metodę to BŁAGAM o info... bo jutro będę zmuszona sięgnąć już po imadło !



20 komentarzy:

  1. Klimatyczne zdjęcia. Faktycznie rowerowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeejku! Świetnie tam jest! *_________*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjecia
    fajna czapaja, z h&m'a ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na ostatnie zdjęcie, to aż chce się tam pojechać i poznawać nowych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. I♥Amsterdam!
    Lovely photo!

    xx Juliette L.

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your blog, I do not know your language, but google translator helps.
    great shots and I would definitely here often.
    Regards
    Mia from Malaysia

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ;)
    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny i szczere opinie :)
    Zdjęcia są super!

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tabletki przeciwbólowe to jedyny sposób, który stosowałam na ósemkę, także nie pomogę :( zdjęcia są obłędne, fantastyczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj biedna T z tą ósemką... Ale przynajmniej będziesz od nas mądrzejsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ranyyy, tez mam ten problem z ta osemeczka kochana, u mnie juz wizyta u chirurga zapisana :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Honorata23:27

    czyżby to zdjęcia z majówki? ja też akurat świętowałam z holendrami. tam jak się bawić to z pompom. zdjęć narobiła mnóstwo, tyle tylko, że aparat zgubiłam (zostawiłam w hostelu!) ale wspomnienia zostaną na zawsze! może pomarańczowy trochę mi zbrzydł, ale i tak wrócę tam w przyszłym roku! Amsterdam przepiękne miasto, kto jeszcze nie miał okazji niech lei (tanie linie nawet 40zł / os.) Żałuję, że nie mam się czym pochwalić, ale Twoje zdjęcia śliczne!!!

    powodzenia z tym zębem i pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Honorata23:28

    aha a wie ktoś jak dodać sobie zdjęcie? taką miniaturkę jak mają niektórzy z komentujących ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Honorata23:29

    aha a wie ktoś jak dodać sobie zdjęcie? taką miniaturkę jak mają niektórzy z komentujących ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam chrapkę no nowy rower :) te zdjęcia mnie tak zmotywowały, że chyba pojadę kupić :)
    a ja np nie mam żadnej ósemki, bo mam za małą szczękę ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki biedny rower ze skrzywdzonym kółkiem :C
    I dzięki, tak, są na sprzedaż. Wszystko jest na sprzedaż, matkę też mogę sprzedać :<

    OdpowiedzUsuń