4 marca 2012


Klisza sentymentalna po zakątkach z dzieciństwa. Każdy ma jakiegoś trupa w szafie, moim zawsze było miejsce pochodzenia. Miałam problem z tym, że jestem z małego miasta i długo nie mogłam nabrać do tego dystansu. Jestem tu autsajderem, podrzutkiem i niech żyje moje wysokie mniemanie o sobie!, ale czuję się tu jak łabędź w stadzie kaczek.
.
Miejsce zabite dechami, gdzieś na końcu świata, równie ekscytujące jak reklamy z Ibiszem, ale czego by złego nie napisać, street photography uprawia się tu z wielką creepy przyjemnością. Enjoy!


pics by M. and me





23 komentarze:

  1. mam znajomą w tej miejscowości. Ten 'dworek' to dobra miejscówka na zdjęcia, ale chyba pozamykane, bo niebezpieczeństwo zawalenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'dworek' = pałac ;) i faktycznie wstęp wzbroniony :(

      Usuń
  2. Ala bosko każdy ma takie swoje miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to mówią: małe jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) piękne miejsce i równie piękne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. każde miejsce ma swój niepowtarzalny urok. te, które przedstawiasz na zdjęciach również. widać, że masz artystyczną duszę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. !! super ;) Mam rodzinę w Chocianowie :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdjęcia ; )))

    OdpowiedzUsuń
  9. takze pochodze z malej miejscowosci, kiedy tam mieszkalam bylam wiecznie niezadowolona z zycia (jak lubila mi to wypominac mama) oraz braku mozliwosci, teraz zyje po swojemu, Czluchow odwiedzam na 2 tyg w roku i jestem nieprzyzwoicie szczesliwa;] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12:42

    wiem co masz na mysli
    btw fantastyczne ujecia!

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNE ZDJĘCIAAA : ))

    PS ZAPRASZAMY DO NAS NA OSTATNI DZIEŃ KONKURSU ! <3

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też jestem z małej miejscowości i też chyba mam z tym problem.
    cudowne zdjęcia, dzieci, kratka ściekowa...

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie klimatyczne zdjęcia! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że sentyment jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia jak zawsze zresztą ;)na zdjęciach to miejsce ma coś w sobie jakiś klimat, czas jakby się tam zatrzymał... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pałac zacny..., ja tam lubię podglądać małe miasteczka

    OdpowiedzUsuń
  18. great pics :)

    Hello from Indonesia :)
    Titaz
    www.stylieandfoodie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia ! Przejrzałam kilka poprzednich notek i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam sentyment do małych miejscowości, mają w sobie coś naturalnego i nie wiem czemu, ale zawsze zdaję sobię sprawę z upływu czasu będąc w jednym z nich.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo foto lubię. jezu jak ja chcę piwo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem z małej miejscowości, ale jakoś daję radę;-). Nie wstydzę się tego i jak ktoś się pyta skąd jestem, to mówię prawdę:). Okolica jest naprawdę klimatyczna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń