12 marca 2012

.
Jest takie magiczne miejsce, gdzie "nieupoważnionym wstęp wzbroniony". Miejsce, gdzie od lat trafiają nieużywane rzeczy, ubrania, buty - miejsce dla wtajemniczonych zwane "magazynkiem". Gromadzą się tam stare żelazko, zepsute radioodtwarzacze, wysłużone glany, czy czekające na lato leżaki - jednym słowem domowe wysypisko przedmiotów, które nie miałyby prawa bytu w domu. Od czasu do czasu warto tam jednak zajrzeć, choćby po to by spod starego namiotu wygrzebać rąbnięte rydwanem czasu platform sneckers. Naoglądałam się ich tu i tu i tu - a wystarczyło 5 minut w magazynku i odświeżony vintage jest gotowy na przyjście wiosny! 


second hand shots:
white top Miss Ozzie - SUPRÉ
pink men's tshirt - Jeanswest
blue tshirt - Acrylick
blue jeans - H&M
green jeans - no name
&
platform sneakers - vintage



22 komentarze:

  1. no, no ja tez mam taki magazynek ;D
    zdjęcia rewelacyjne ;) dawno mnie nie byłooo ;( ahhh ;p

    tenisówki bardzo mi sie podobaja ;)
    i te spodnie z rozcięciami - ♥ ;)

    Pozdróweczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super fotki ;D
    zapraszam do mnie na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. figura- BOSKA!
    ciuchy- mega! nie ma to jak vintage<3

    OdpowiedzUsuń
  4. znam to uczucie !
    świetne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. love the first t shirt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. te zdjęcia są przeboskie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam takich bajerów w piwnicy, tam tylko oczopląsowe kaloszki się znajdą i stare książki.
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie podoba mi się top na początku, na samej górze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trampy na platformie!!!! Umarłam z zazdrości!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zajebiste zdjęcia!:) bardzo podoba mi się outfit z 4 zdjęcia!:)
    zapraszam do siebie, może spodoba ci się moj blog!:)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie taki klimat na zdjęciach. i pierwszy top <3

    OdpowiedzUsuń
  13. taaak, fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre zdjęcia, dobre!!!

    Pozdrawiam serdecznie!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia mistrzowskie! w ogóle masz talent do wyszukiwania takich rzeczy w lumpie :)) mi zdarza się to tylko raz na jakiś czas, a co do ciebie trafiam to ty w nowych nieziemskich lupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia genialne i koszulka na pierwszej fotce :)

    OdpowiedzUsuń