20 lutego 2012

Jestem z wizytą u siostry, co obfituje w iście urlopową atmosferę. Dłużej śpię, jem trzy posiłki dziennie (omg!), bawię się z siostrzeńcem, a wieczorem relaks winkiem przy kominku. Jest szansa, że jeszcze w tym tygodniu wyskoczymy na narty. Czuję w kościach, że wiosna zbliża się wielkimi krokami, więc trzeba wykorzystać sezon póki się da! Chwilo trwaj wiecznie!
.
Dziś w roli głównej kalosze, na aktualne warunki pogodowe (odwilż) sprawdzą się w "stu %ach". Długi czas byłam ich zagorzałą przeciwniczką, uparcie twierdząc, że to atrybut farmerów i łajnogrzebaczy, ale ostatecznie chyba się  przekonałam, na co miał wpływ fakt, że są prezentem od siostry... Co do prezentów - sprzedałam duszę Generatorowi Liczb i oto jest zegarek od Charlottka ;)
kalosze Fouganza / zegarek house - giveaway This is Charlottka




39 komentarzy:

  1. Śliczny kot!! Brytyjczyk ? Identyczny jak mój! :3

    + Miałam podobne kalosze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brytyjczyk.
      gustaw.
      śpi 22 h / dobę.

      Usuń
  2. hej Alicja witam się ponownie:) chciałam powiedzieć że masz świetną szatę graficzną bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. mój dzisiejszy post jest o tym, jakie blogi lubię, a nie będę pokazywał konkretnie, bo może ktoś sobie nie życzy, a poza tym mój blog to nie jest tablica ogłoszeń, Alicjo :)

    Słodki kotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartku, jak to się mówi "Twój cyrk Twoje małpy" ;) Pozdrawiam !

      Usuń
    2. nie rozumiem, o co ci chodzi?

      Usuń
    3. masz rację :)

      Usuń
  4. Świetne kalosze, osobiście jestem zdania, że sprawdzają się jak żadne inne buty, bo to chyba moje szczęście, ale wszystkie mi przemiękają!

    Korzystaj z resztek zimy!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki. ależ śliczny kocurek!
    miłego wieczoru (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotuś jest uroczy:) Niech sie dobrze nosi, zegarek oczywiscie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kalosze ale kot o niebo fajniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju ależ niesamowity kot!!!!!

    a u nas wyniki konkursu walentynkowego i... coś na wtorkowy uśmiech :) http://lenalona.blogspot.com/2012/02/bioderma-v-day-giveaway-results-wyniki.html

    Pozdrawiamy
    Lena i Lona
    "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kalosze jak najbardziej - inne buty = mokra papka w środku ;D hehe najlepsze porównanie obówia ,,farmerów i łajnogrzebaczy'' ;D heheh mega dobre ;) uwielbiam to w Twoich notkach :D :*
    Kiciuś przeuroczy ♥ ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne !

    Zapraszam do mnie na konkurs !
    Edytuję kod html. Aby usunąć ramki ze zdjęć musisz ustawić inny szablon. Też niedawno miałam z tym problem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam ramek ;)
      chyba wiadomość kierowana była do kogoś innego ;)

      pozdr. AL / Alice! wake up!

      Usuń
  11. KOCIAK MIIAAAAUUUUU !
    buty świetne na tą pogodę, udany prezent !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te kalosze też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czadowe kaloszki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że i Tobie on pomoże :-) a buty i zegarek są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia i kot i zegarek nawet kalosze też


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam i siostre pozdrawiam!;)

      Usuń
  16. brytyjczyki świetnie wychodzą na zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  17. CUUUUUUUUUUUUUUDOWNE KALOSZE ! CIEKAWY BLOG :)

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    P.S DODAMY SIĘ DO OBSERWOWANYCH ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kalosze! Takie proste, ale kurcze mają coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. love them, divne!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to gratulacje wygranej :)
    ja te kiedyś wygrałam u Charlottki, ale to był naszyjnik :)
    tylko 3 posiłki? ja bym nie wytrzymała, ale za to długie spanie :D
    fajny kotek :)

    u mnie zdjęcia z Maroka zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjny zegarek!

    blog-zly

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne to obuwie.. przepiękne ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wczoraj kupiłam sobie bardzo podobne, bo mam dość tej rzeki na ulicach! też byłam im przeciwna, ale jak przemokły mi któreś z kolei buty to odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kot approved gumofilce!

    OdpowiedzUsuń
  26. kalosze są świetne, zazdroszczę ;D.
    pozdrawiam Aga / agnes-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. no przecież ten kocur jest przekochany, kalosze extra fajne

    OdpowiedzUsuń
  28. Brytyjczyk! Wielbię je.
    Bardzo fajnego bloga masz :)

    ditty-lemonade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy00:05

    Kalosze podobne do moich decathlonów. Czy też tak upiornie cieżko się ściągają?

    OdpowiedzUsuń