29 stycznia 2012

Wczoraj stałam się bogatsza o nowego laptopa. W zasadzie pierwszego własnego. Rodzice bez żadnej okazji obdarowali mnie nowym cackiem, którego ochrzciłam łzami szczęścia i pięćdziesiątką wódki do wspólnego śniadania.
Dziś zaczęłam trenować nordic walking. Czterdzieści minut marszu w mrozie minus pięć,  lekki zakwas w udach i pulchny odcisk na pięcie mnie nie zniechęcą! Trzeba wzmocnić kondycję na zbliżający się wypad na narty (a jednak!). 
Z ACTA zamieszanie straszne... publikować czy nie publikować? Udostępniać czy nie ? Czy jestem już przestępcą, a może ujdzie mi to na sucho? Czyli pasek youtube na naszych blogach... Kto czytał ustawę i ma jakieś mądre podpowiedzi proszę o komentarz.

Protect and survive? Póki co nacieszmy uszy.




21 komentarzy:

  1. Zazdroszczę laptopa :) Ja póki co muszę siedzieć na stacjonarnym, a tak to w łóżku, z kakaem i laptopem można pisac notki na bloga :D

    Co do ACTA to sama się nad tym zastanawiam. Oby tego nie wprowadzili w życie bo nie wiadomo co wtedy bedzie z blogami..

    OdpowiedzUsuń
  2. mi chyba emocje jeszcze na temat acty nie opadły. I może nie jest to aż tak straszne w kontekście, że komu się będzie chciało sprawdzać każdego bloga.. ale niech trafi się ktoś upierdliwy i zgłosi, że masz inspiracje, muzykę czy cokolwiek kogoś innego dodane..


    czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, szczególnie czapka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ochh dziękuję ;)))
      nie param się modą, więc użycie wyrażenia "zestaw" w wiadomym kontekście to na moim blogu mam nadzieję tylko przypadek ;)


      pozdr. AL / Alice! wake up!

      Usuń
  4. Kochani rodzice :)
    Podziwiam za wytrwałość w treningu. Mi chyba musiano by płacić za uprawianie sportu, żeby poczuć mobilizację :P
    A co do ACTA nie tracę nerwów i emocji na coś na co nie mam wpływu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Mąż przenosi się na jeden weekend w miesiącu do Wrocka. Rozpoczyna studia podyplomowe na Uniwersytecie Wrocławskim.

      Usuń
  5. Pomysłowi rodzice :D I kochani :D

    Oj jaka werwa patrze :D Trenuj do tych nart :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ha, no fajny prezent od rodziców, nie ma co :)
    odnośnie ACTA, nawet jeśli będzie głosowanie w sejmie to i tak bardzo znikome szanse, że ta umowa przejdzie, bo przecież do zatwierdzenia umowy międzynarodowej wymagającej ratyfikacji potrzebna jest większość kwalifikowana 2/3 głosów, a PiS i bodajże Palikot zagłosują przeciw, więc póki co nie mamy się co martwić, niepotrzebny szum.

    OdpowiedzUsuń
  7. no no no zaszaleli ci twoi rodzice :) czapa genialna a co do Acta to ja się nie przejmuję na razie

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny prezent :D
    zajebista czapka i t-shirt ! gdzie kupiłaś ;> przyda mi się na prezent :D
    w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. to fajnie, że na męskim :D:D:D a czapka ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna czapka! Pozazdrościć!
    Ja z dużą przyjemnością uskuteczniam spacery na mrozie, bez kijków wprawdzie, ale odkrywam jak bardzo jednak wciąż kocham zimę!

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha do jajecznicy vódka??

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółta czapaaaa!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor czapki wymiata! laptopa zazdroszcze i w sumie tej wodeczki do sniadanka tez ;))

    janne

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki !
    tylko pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej! Mogę być waszym bratem? :D Hahah, zazdroszczę w takim razie takiej sytuacji. A co do Twojego wpisu i ACTA SRACTA, to udostępniajmy i dzielmy się muzyką i filmami! Najwyżej potem skończymy w jednym wielkim więzieniu przestępców internetowych. Przynajmniej się wszyscy poznamy i będzie miło. :D Oh, i podoba mi się ta koszulka, co ją masz na sobie.
    Pozdrawiam również i ciepło, bo za oknem -10.

    OdpowiedzUsuń
  16. laaaapek!
    ja właśnie ostatnio też dostałam pierwszego
    dasz sobie radę z nordic walkiem, nie zniechęcaj się
    a kolor czapki super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka jest mega pozytywna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję laptopa :) i podziwiam za nord walking- mnie by wołami nie wyciągnęli :D co do acta to już mi się nie chce wypowiadać, ale trzeba zrobić wszystko żeby odwołali tą ustawę... nie wiem jak. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń