17 stycznia 2012

Jest śnieg! I oby jeszcze tej nocy się roztopił, bo oficjalnie zimę bojkotuję. Fakt, że z różnych przyczyn w tym roku nie mogę wskoczyć w sprzęt narciarski i śmignąć po stoku sprawił, że wirujące z nieba płatki śniegu, uroczy bałwanek ulepiony przez dzieci z sąsiedztwa, a nawet transmisja pełnego emocji biegu Kowalczyk - doprowadza mnie do zgrzytu zębami ze złości! I nic tego nie zmieni! Oczami wyobraźni widzę słońce, roznegliżowane opalone ciała, czuję słonawy smak skóry - wiem, że to pragnienie lata to taki punkt odniesienia, bo czuję, że właśnie za około pół roku moje życie będzie inne, spokojne i poukładane. A więc "do lata, do lata, do lata piechotą będę szła"... lalala.





26 komentarzy:

  1. magnetyczne zdjęcia. i ja nie lubie zimy - w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez jestem takim typem 'wczasowicza', kocham wiosne, lato... i wcale ale to wcale mi nie przeszkadzalo, ze tak dlugo nie bylo sniegu;D podobaja mi sie zdjecia. zapraszam do mnie czesciej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ubolewam nad zimą, gdyż z powodu skręconego kolana nie mogę w tym roku jeździć... dobijające trochę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie jestem amatorką zimowych sportów, dlatego dołączam się do akcji: byle do lata!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak tak byle do lata ! Ja już sobie wyobrażam jak wyleguję się na plaży! aahhh wakacje nadchodźcie !

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam chyba już wyjebane.

    blog-zly

    OdpowiedzUsuń
  7. No oczywiście- włączam piosenkę i cóż slyszę? Gotye :)) Ta piosenka jest piękna :) Bronte też.
    Jaskółki wiosną muszą się jeszcze pojawić! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia... wybacz za określenie... ale są jak z jakiegoś thrillera psychologicznego... o uwięzionej w zabudowaniach gospodarczych sierocie, która ma wielką głowę niczym biała kula ! (pojawia się za kratami na drugim zdjęciu!) AŻ DRESZCZ MNIE PRZESZEDŁ !

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już teraz żałuję i jestem strasznie zła na siebie, zaległości z matmy mi się zbierały tak już od gimnazjum mniej więcej najpierw przez choroby a później to już w większości niechodzenie do szkoły więc dobrze wiedziałam że łatwo nie będzie a te półrocze i tak więcej mnie było poza szkołą niż w niej więc się zgodzę że lenistwo, lenistwo, jeszcze raz lenistwo i moja nieodpowiedzialność w sumie
    więc oby do lata!

    OdpowiedzUsuń
  10. przylatuj do Szkocji tu nie ma śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie zdj jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno tu nie byłam i widzę, że dużo się zmieniło.
    Zdjęcia są świetne gratulację dla fotografa.
    Zmieniłam adres bloga z: kobiecym.blogspot.com na: cos-o-mnie-i-o-tobie.blogspot.com więc jeśli chcesz mnie dalej odwiedzać to zapraszam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. zimowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. my też z chęcią przywitałybyśmy wiosnę choć i zima ma swoje uroki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetna !
    W końcu ta zima ;p ... Ciekawe, czy już tak do marca... hmm ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę śniegu;)
    Zapraszam do siebie serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  18. super sniezna zdjecia;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygrania u mnie rozdania!:) Skontaktuję się z Tobą mailowo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great sweater! xo style, she wrote

    OdpowiedzUsuń
  21. śnieeeeeeg! u mnie teraz niestety się już rozpuszcza :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech się nie topi, bo w tym roku ja jadę na deskę! <3

    Pozdrawiam!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne zdjęcia ^^

    obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. masz stuprocentową rację, z tego ACTA to blogi przestaną mieć znaczenie :/
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń