12 stycznia 2012

.
Nowy Rok zobowiązuje, a ja nagle oprzytomniałam, że postanowień żadnych nie mam. Ale może to i dobrze, bo co ma być to będzie. Może tylko jedno: "mniej paplaniny, a więcej przemyślanych, prawdziwych słów". Za to bez względu na noworoczne okoliczności nawet drobne zmiany zawsze dodają pewności siebie i poczucia, że wraz z nimi, zmienia się całe życie. Tak więc i blog przeszedł refresh, by dumnie wejść w nowy rozdział. Dojrzalej, bardziej konsekwentnie, prosto i na temat. Bez kolorowania, sztuczności i pozerki, której ostatnio było pełno, a od której odbija mi się już siarkowodorem. Odpalam spóźnione fajerwerki ... z odpowiednim dystansem, by się nie poparzyć  !
.




15 komentarzy:

  1. jejejjejejej Alice wróciła! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacna przemiana graficzna a i czapka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się taka przemiana :). czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiana kolosalna!
    jestem dosadnie wstrząśnięty wysokim poziomem, jaki zaprezentowałaś !
    moje gratulacje i cieszę się, że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. MEGA MIAZGA !
    TERAZ JEST REWELACYJNIE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. yes yes, zdecydowanie, uwielbiam takich ludzii jak Ty :D
    czekam na wiecejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

    OdpowiedzUsuń
  7. kamizelke masz swietna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra wygląda teraz twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna zmiana, super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. http://linaange.blogspot.com/ istnieje od niedawna, staram się nie przynudzac, krytyke pryzjmuje na klate, cieszę się kazda opinią na blogu, wiec nie bądź burakiem i wejdz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super teraz to wygląda, cieszę się, że znowu mogę czytać Twoje posty!
    Ostatnie zdj rządzi! ;)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nigdy nie robię postanowień noworocznych. Za wszelką cenę staram się za daleko nie planować, bo rzadko plany się spełniają. A tak przynajmniej nie ma zawodu.

    OdpowiedzUsuń
  13. nice pic :)

    Hello from Indonesia!
    Titaz
    www.stylieandfoodie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń