10 grudnia 2011

Żyję ! Ahh jak tęskniłam! Moja dłuższa nieobecność wynikała z kilku czynników. 
Jako pierwszy na dywanik idzie Internet... ten nie jest w stanie sprostać naszym podstawowym oczekiwaniom, dlatego Play mówimy "papa". Drugi w kolejce do tłumaczenia idzie czas, który zdaje mi, że przyspieszył dwukrotnie! O 16.00 jest już ciemno i mój organizm przestawia się na tryb nocny, fizycznie nie jestem już w stanie efektywnie funkcjonować... Trzeci powód to książki. Wpadło mi w ręce kilka ciekawych pozycji i całkiem mnie wciągnęło. Mam tak kilka razy w roku. Potrafię w ciągu jednego dnia połknąć 300 stron, co daje jakieś 3-4 książki w tygodniu, a potem kilka miesięcy nic. U mnie to tak trochę, jak ze słodyczami, przez cały rok nic, po czym tabliczkę czekolady zjadam na raz. Jest i czwarty powód... nowa praca :) Nieoczekiwanie pojawiła się interesująca propozycja... W prawdzie zaczynam dopiero z początkiem nowego roku i ... nie ma to związku z moim doświadczeniem w HR, ale decyzja zapadła. Trzeba się rozwijać, nabywać nowych umiejętności, nie stać w miejscu - działać !

Ale na szczegóły przyjdzie czas...

   
   
   
   
   
   
   
   
   


20 komentarzy:

  1. a ja chciałam wziąć internet w playu, dobrze, że zrezygnowałam ;)
    Gratuluję pracy! Mam nadzieję, że sprosta Twoim oczekiwaniom i pozwoli Ci rozwinąć skrzydła ;)
    a co do książek.. ja tak mam w wakacje, codziennie muszę coś przecztać, chociaż kilka stron.. ale to pewnie dlatego, że w roku szkolnym nie mam na to czasu ;\ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i zazdroszczę nowej pracy!:) Z książkami się nie dziwię-mam tak samo:) ale słodycze wręcz pożeram bez przerwy:P
    Pozdrawiam!
    Ps. świetne ujęcie kabelków do gniazdka:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana pracy może wyjść na lepsze. wiem z własnego doświadczenia.

    TRZYMAJ się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. z książkami mam tak samo.
    A co do słodyczy to jem je cały rok i tabliczka czekolady nie jest dla mnie wyzwaniem :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Internet z Play'a to BEZNADZIEJA. Świetne zdjęcia ; ) Oj tak, znam to, chciałabym, żeby doba miała więcej niż te marne 24h!

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry mix zdjęć, każde ma taki swój klimat. a co do nowej pracy- gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Zdjęcia są świetne! Przede wszystkim ich spontaniczność i klimat. Widać, że niektóre robione wręcz w biegu, ale lubię takie uchwycenia codzienności, a nie wciąż tylko te nudne pozy i miny... za mało w nas wigoru i łapania chwili! Szkoda, że nie w lepszej rozdzielczości, ale domyślam się, że robione telefonem -_-
    2. Nowa praca mam nadzieję, że przyniesie Ci wiele satysfakcji i... mamony HEHEH

    OdpowiedzUsuń
  8. Gregorianno21:49

    Dobrze! oby tak dalej!
    Picsy mega! Play do bani!

    Pozdrowienia z WROCŁAWIA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ufff...myślałam że tylko ja nie mam czasu na prowadzenie bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj a mi czasu brak na książki, tyle zaczętych i nieskończonych, tyle w kolejce... Póki co czekam na projekt regału na całą ich kolekcję.

    No to gratuluję nowej pracy :) Jestem ciekawa jej, ale poczekam na więcej szczegółów za pewne do stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw zdjęć!

    Dobrze słyszeć, że u Ciebie do przodu! Gratuluję nowej pracy i już zawczasu życzę powodzenia!

    Jakżebym chciała mieć czas na czytanie rzeczy innych niż te, które muszę! Kupiłam ostatnio tyle interesujących książek, a tutaj wciąż materiały z uczelni do przeczytania na wczoraj! Dobrze chociaż, że lubię to co robię :)

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jakie świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. tęskniłam :D hyhy, fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! :) U mnie brak czasu na książki, w klasie maturalnej strasznie cisną ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. O, a co to za ciekawe książki?;>
    I tak,ja też zimie i nocy o godzinie 16 mówię NIE! byle do stycznia a później już z górki będzie:D

    An Interesting Distraction

    OdpowiedzUsuń
  16. Bedziemy tesknic -- az do odwolania! Trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne zdjęcia
    a kotek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo, miło mi to słyszeć. Nowa praca idealnie pasuje z nowym rokiem, zmianami itd. Oby wyszło Ci to na dobre! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the style of your blog! great photos. Monika

    http://tooodayi.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń