3 listopada 2011


Jutro mam wizytę u kardiologa. Mam nadzieję, że serce mam jak dzwon, a ostatnie incydenty były po prostu wynikiem ("niestety muszę się do tego przyznać") nie dbania o siebie... TAK! Przychodzi taki okres w życiu, kiedy trzeba oddzielić grubą kreską to co było z tym co jest i będzie. Nie mam już 20. lat, muszę więc zregenerować organizm.



Wraz z nadejściem jesieni potęguje się moje jesienno-zimowe zwiotczenie mięśni. Kontynuując myśl o regeneracji zamierzam zaopatrzyć się w kijki do nordic walking. Moja Mama wytrwale trenuje od 8.miesięcy - dziś ma lepszą kondycję ode mnie, nie mówiąc już o efektach wizualnych, które są rewelacyjne!

W nowym mieszkaniu żyjemy sobie od miesiąca... Małymi kroczkami wykańczamy poszczególne pomieszczenia. Łazienka czeka tylko na zamówioną szybę prysznicową i szafkę pod umywalkę.

   
zaczęłam się już rozkręcać z cykaniem zdjęć... kiedy to moja cyfrówka dokonała wyboru na "NIE", więc to byłoby na tyle...



24 komentarze:

  1. Łazienka BOMBA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łazienka wygląda super, a ja cieszę się, że czujesz się lepiej.
    Polecam jogę, doskonale robi na wszystko, przynajmniej mi! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. łazienka świetna !
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna łazienka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. idealna łazienka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Łazienka bombowa!
    Też polecam jogę.
    A nordic walking'u nie próbowałam, ale też słyszałam, że faajny ^^

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja szklaneczka z Ikei, kocham je:D
    Jak widzę te kobietki jak tak maszerują mi przez wioskę to stwierdzam że też bym tak chciała ale nieee chceee mi sięęęę:P
    Ale jakiś aerobik czy joga to w sumie fajne i można spróbować:)
    Łazienka MARZENIE;]

    OdpowiedzUsuń
  8. mega !! bardzo fajnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Doobrze,że jesteś już zdrowa. ;)
    Ja też muszę się trochę poruszać...Kondycja poszła w las.
    Piękna łazienka. ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah no ja dlatego przestalam wódexa pic hahah i jakos z moim zdrowiem lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam te szklanki :D jak widać ikea nieodłącznym elementem wyposażenia :D a łazienka świetna :) szkoda, że ja w swojej już nie miałam nic do gadania :(
    Pozdrawiam i duużo zdrówka życze !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poza posągiem łazienka świetna! ;p Mam nadzieję, że kardiolog dobrze będzie współpracować z sercem i wyjedziesz zadowolona. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna łazienka, a ten kolor picia jest super! xD dbaj o Siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm masz miodzik <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. E, ja tam wolę pastelowo-różowe kafelki we wzorki morskie plus złocenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama też chodzi z tymi kijkami ;)
    zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. łazienka trochę "ascetyczna" ale..podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo, podoba mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. łazienka wow! super. w moim stylu - a "posąg" - a raczej głowa wielkanocnaprzełamuje kolorystyke. swiadome posunięcie. super!

    OdpowiedzUsuń
  20. love this post and also your blog. I follow you!
    pass to my blog and follow me too if it likes you!
    xoxo
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna łazienka! A co do regeneracji to może pilates?

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję. :) mieszkanie super i łazienka, co prawda kolorystyka bardzo popularna, ale mimo tego lubię ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj taak, zastrzyki energii często są potrzebne! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz cudnie ;) i masz super łazienkę...nasza jest taka, jak była, ale za to kuchnia, jak widziałaś, kwitnie hehe ;) jeszcze kilka rzeczy i będę mogła się chwalić...ale to za parę tygodni pewnie;)

    OdpowiedzUsuń