20 października 2011

... nie wiem, jak to się stało - ale mój ostatni post znikł ("lub zniknął, jak kto woli"). Wyślizgnął się z wirtualnej sieci niczym karp wigilijny! Ehh...
Ale nawet to nie zepsuje mi dobrego humoru. Dziś spotykamy się ze znajomymi, którzy od jakiegoś czasu snują się po zagranicznych lądach. Los chciał, że akurat dziś wszystkim pasuje, by usiąść przy wspólnym barowym stole i nadrobić kilka ostatnich miesięcy niewidzenia.
Także weekend zapowiada się emocjonująco! Jedziemy z M. do Polanicy - Zdrój na uroczystość rodzinną, co przy pogodnej jesiennej aurze wiąże się ze spacerami po górach i wyprawie na grzyby!

Poza tym Tekstualna nawiedza Wrocław - i nie możemy sobie odmówić spotkania w realu :) Zdjęcia + filmik gwarantowane !





23 komentarze:

  1. tak, bede bede bede;) bede się wzruszać i lansować!!!! do jutra:*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za komentarz bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ciekawie się u ciebie zapowiada;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekendy ze znajomymi zawsze są rewelacyjne, w takim razie już życzę udanego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i po co on znikał?! :)

    chce zmienić stronę poznieważ z blogspotem zaczynam się kłócić o ilość zdjęć i takie tam. wygląd bloga też chcę nieco zmienić ;) mam nadzieję że wyjdzie mi to na dobre ;)

    pzdr!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam w takim razie :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niedlugo tez nawiedzam wroclaw i za boga nie uda mi sie spotkac ze wszytskimi znajomymi :/ faaaak!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę udanego weekendu;-) i przedniej zabawy na uroczystości rodzinnej;-) Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego wyjazdu :) na pewno zasłużony odpoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to czekamy na relację.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście weekend skazany na sukces ;) nie pozostaje mi nic jak życzyć miłej zabawy, pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  13. udanego weekendu - ma być fajna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za życzenia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego weekendu! I znam ten ból kiedy znika Ci post wrrrrrr....!

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć udanego weekendu. Spotkanie rodzinne chętnie bym Ci ukradła, bo lubię takie biesiady :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog :) miło poczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog! fajnie, że tu trafiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo proszę! No to czekam na relację :)

    A co do znikających postów.,.. cóż, życie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nici z relacji :((( błąd w matrixie wystąpił :(

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this! Nice blog you have there :)

    X.

    OdpowiedzUsuń