23 września 2011

Plan na weekend:  


SOBOTA malowanie ścian, układanie paneli w sypialni, malowanie grzejników ("to JA")

NIEDZIELA zakup mebli do kuchni i ich montaż, drugie malowanie ścian, pierwsze sprzątanie po remoncie

Oczywiście czeka mnie później jeszcze kilka kolejnych. Ale wyposażona w żółte rękawiczki z przyjemnością pozbędę się pozostałości gruzu, białego pyłu i kurzu i wszystkiego, co związane z remontem, który trwał wieki ! Właściwie trudno mi uwierzyć, że to już koniec. 

I zacznie się przyjmowanie gości. Parapetówki dla rodziny, przyjaciół, znajomych. Kolacje pichcone w nowej kuchni, w nowym piekarniku, podawane w nowym salonie, przy nowym stole, w nowej zastawie, a naczynia myte w nowej zmywarce i ... i wszystko będzie takie NOWE ! 

Cieszę się jak dziecko, bo o własnym mieszkaniu marzyliśmy już od dawna, włożyliśmy w to przedsięwzięcie ("nie licząc pieniędzy") sporo czasu, pracy, emocji i nerwów... a teraz wreszcie będziemy u siebie, po swojemu i na swoim ;) Dziwne uczucie.

Póki co - obiad u mojego brata H. - mistrza patelni ;)


♫♪  mikkim / mc tribuman /mc krike - la nouvelle garde


Przypominam, że do końca akcji ECO BAG pozostały 3 dni !


15 komentarzy:

  1. To trochę jak zabawa w dom z dzieciństwa, ale teraz to już naprawdę :) U mnie jeszcze dwa miesiące, ale już nie mogę się doczekać. Zazdroszczę finiszu.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam to uczucie nowości w mieszkaniu! sama niedawno miałam remont i pokój urządziłam sobie tak jak ja chciałam w każdym calu. i oczywiście stare grzejniki :D film świetny-najbardziej przypadł mi do gustu ten fragment z widelcami :D
    a co do notki automatycznej- taki mały wyjątek zrobiłam dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej jak fajnie...wstawisz fotki po remoncie oczywiście, yes?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli czeka cie ten najmilszy etap;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę! Ja też uwielbiam to uczucie nowości, Ty masz całe mieszkanie nowe ahhhh...:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow...;) super, u nas jeszcze trochę;)
    na razie Don Padre i Pan Mąż dzielnie stawiają czoła mym pomysłom, a ja siedzę w dresie i zbijam bąki ;)
    Kurz jest wszędzie, jemy ciagle pizze...żyć nie umierać...

    pozdrawiam plażowo i słonecznie sprzed komputera, z pryszczem na policzku, z kubkiem kawy rozpuszczalnej;)
    milego dnia Al!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa efektu końcowego, ja od dłuższego czasu planują sobie jak wyremontuje mieszkanie, niestety muszę jeszcze czekać :<

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje Ci bardzo za mile komentarze;) udanej parapetowki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli nie pozostaje nic innego jak życzyć - szczęśliwego mieszkania na wyremontowanym 'swoim' oraz udanych parapetówek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A nasz też zaprosisz na blogową parapetówkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obiecuję poprawę ;) i cieszę się,że ktoś w ogóle tam zagląda jest mi bardzo miło ;)! ale masz super Ja marzę o własnych czterech kątach, które bym mogła urządzić od zera tak jak mam to wymarzone już od dawna ...

    OdpowiedzUsuń
  13. jacie pierdziele jak ja bym chciała, żeby była moja ta warga! aaaaaa! ale jeszcze niedługo, jeszcze niedługo. oooo tak ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. super - jak masz fajnie
    - u mnie dopiero w przyszłym tygodniu remont się zaczyna...

    OdpowiedzUsuń
  15. :) zapraszam do mnie! www.igla-nitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń