27 września 2011

Akcja ECO BAG - Wyniki rozdania !

Dziś piszę do Was z czeluści choróbska, jakie mnie pochłonęło w całości. Głowa wielka i ciężka jak balon wypełniony wodą, który ledwo trzyma się na zdrętwiałej szyi, obolałych plecach i ramionach. Osłabiający napór na oczy i skronie powoduje zawroty głowy, więc od dwóch dni patrzę na świat z perspektywy łóżka. Nos to kran, z którego leci i leci i leci i nic nie pomaga. Gardło zapchane dwiema kolczastymi gruchami, tak że boli przy jedzeniu, piciu, przełykaniu śliny i oddychaniu ! Gorączka to słabe określenie - ja płonę od środka ! Daję sobie jeszcze jeden dzień, jeśli z tego nie wyjdę wykopię dół, położę się w nim i się pogrzebię ! Ale dość o mojej zarazie.

Akcja ECO BAG dobiegła końca. Generator liczbowy wylosował zwycięzcę, do którego już wysłałam e-maila z prośbą o kontakt i wybór torby.


Chwila przy komputerze i już głowa boli, więc wracam do smarkania, kasłania i babcinej mikstury: mleko + miód + czosnek...



18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    I wracaj do zdrowia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czosnek i chrzan. i będziesz jak amazonka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też wzięło to okropne choróbsko zaatakowało moje zatoki ! rano wstałam zapuchnięta nie mogłam sie podnieść z łóżka MASAKRA !! ''różowy lukrze'' dzisiaj skorzystam z twoich rad ! Czosnek mam nadzieję pomoże ! Wracaj szybko do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zdrowiej, zdrowiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zdrowia!
    Zwycięzcy gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko nie dodawaj wódki to tej mikstury - nie działa - sprawdziłam ;P

    Wracaj do zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wracaj do zdrowia!! a co do mikstury- moja ulubiona na chorobę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowiej nam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. NIEWIARYGODNE! DZIĘKUJĘ - WOW - DZIĘKUJĘ!WYBIERAM TRZECIĄ TORBĘ, ZRESZTĄ NAPISAŁAM CI MAILA :))) BARDZO SIĘ CIESZĘ!! JESZCZE RAZ DZIĘKI I WRACAJ SZYBKO DO ZDROWKA :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Jak zwykle nie udało mi się;( eh chyba przestanę się zgłaszać do rozdań:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulację
    życzę powrotu do zdrowiu :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. siet znowu sie spóźniłam :(((((((((((
    ale gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń