26 sierpnia 2011

Możliwe, że w przyszły weekend M. będzie już w Polsce! Zaczynam odliczanie!
Mam teraz trochę obowiązków związanych z remontem mieszkania. Łazienka już dobiega końca... ale muszę jeszcze znaleźć odpowiednią umywalkę ("bo ta którą wybraliśmy już kilka tygodni temu, okazała się za duża"), a jutro jadę kupić panele na podłogi. Praca wre !
W między czasie wysyłam CV ("co przyznaję ostatnio zaniedbałam"). Poszukiwanie nowej pracy najlepiej zacząć od modyfikacji CV. Chciałam też uaktualnić zdjęcie, miało być poważnie - do aplikacji, a wyszło jak zwykle...


Przypominam o akcji ECO BAG.




53 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się odnaleźć umywalkę równie piękniutką. Tak, to zwykle bywa, że to co nam się podoba, to albo za duże, albo za małe, albo za drogie, albo nie ten kolor :) Musze przyznać,że fryzurę masz baardzo odważną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dostałabym taki komplet zdjęć od razu bym Cię zatrudniła ;d
    też mam zawsze problem z ładnym i poważnym zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są świetne!:P też dzisiaj modyfikowałam cv, oby coś z tego wyszło;) Powodzenia w zakupie umywalki i paneli!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia !!!
    a u mnie właśnie od przyszłego tygodnia zaczyna się remont łazienki - a nic w sklepach nie mogę znaleźć ajjj :(

    OdpowiedzUsuń
  5. haha super fotki;)) w sam raz do CV:P
    udanego remontu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia świetne:)
    to święta prawda, wystarczy na chwilę usiąść przed aparatem i tak to się wszystko może skończyć...:P
    powodzenia z szukaniem pracy!

    An Interesting Distraction

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21:08

    wyglądasz jak żołądź

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotki są zajebiste!
    Jaka krejzolka!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne;)!
    dziękuję za udział w moim konkursie;]

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anonimowy HAHAHA jestem pieczara, może być też żołądź. mam tylko nadzieję, że ten z drzewa nie anatomiczny ??

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochan ciężko mi Ci cos polecić dobrego, bo na moich pazurach lakier trzyma się 2 dni a pozniej sciera sie przy koncach :( ale na słabe paznokcie możesz sprobować nail tek, jest naprawdę skuteczny. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, ale dużo różnych min, masz talent :D remonty- jak ja tego nie lubię, niedawno miałam u siebie, maskara...

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne zdjecia! uwielbiam takie miny ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. szukałem czegoś innego, a trafiłem tutaj i w sumie dobrze się stało. teksty nadal dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo Ja lubię remonty ! właśnie myślę nad wyremontowaniem pokoju ... w ogóle ostatnio zaprojektowałam mój wymarzony dom mmm dzieje się nie powiem teraz tylko szybko muszę zarobić dużo kasy i budowa rusza pełną parą :D zdjęcia super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Remontów nie lubię, ale podoba mi się jak potem wygląda dom haha :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, ale fajne zdjęcia! :)
    Ciekawy blog.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz zarąbiścieee ! ;))
    Zapraszam do mnie do obs, odwdzięczę sie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są świetne!
    A remont w domu to istny bałagan.. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. myślę, że znajdziesz doskonałą umywalkę ;) czyli już niedługo będzie mieszkanko gotowe ;) super!!
    ps. zdjęcia są bombowe ;) bardzo mi się podobają !!! POZDRÓWKI :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajowe robisz minki;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. słodkie szaleństwo ;D.

    też mnie niebawem remont czeka ;c

    OdpowiedzUsuń
  23. Te zdjęcia są, jak z gazety! :D

    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. thank you Aliiiiice!!!! <3
    i love your pictures!!! this is funny and i can look your amazing haircut!

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze powiedzieć, że masz bardzo odważną fryzurę!:D Nie wiem czy zrobiłabym sobie taką. Zresztą rzadko widuje kobiety z krótkimi włosami. Bardzo ładnie Ci tak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20:37

    Przepraszam spam . Zapraszam na mojego bloga o modzie , mam nadzieje ze odwiedzisz .. ; ] my-tendy-world

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna jesteś :D fryzura i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaaaaa!!!! Masz genialną fryzurę!!!Wyglądasz mega oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ŁAŁ!!! cudowna fryzura! pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  30. o gojeniu słyszałam, mi tak pasuje, może wreszcie w końcu coś się schudnie :D a tatuaż to mi jak narazie na pewno nie pozwolą, bo nawet pytałam się czy na 18 mogę to mama mi powiedziała zrób i nie wracaj także...

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. ale masz genialne włosy!!!

    podoba mi sie ;d

    zapraszam do obserwowania mojego bloga!

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie włosy tylko dla odważnych!!! pieczara hahha tak się nazywa mój pies :P
    Minki pierwsza klasa, ja bym do cv wszystkie wlepiła, a co! kreatywna praca wymaga kreatywnego do niej podejścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia pierwsza klasa. Remont - mój żywioł! Już nie mogę się doczekać naszego. Choć najgorszy - łazienki i kuchni mamy za sobą. W sumie to jeszcze sprzed czasów poznania męża, więc jest tylko po mojemu. Teraz przy reszcie już będę musiała uwzględnić pomysły i potrzeby partnera.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjecia :D:D:D Pozytywne :>

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię remonty, naprawdę. Obserwować jak coś starego jest zastępowane przez nowe, piękne meble i inne. Wiadomo, że ze starymi rzeczami związane są jakieś wspomnienia, ale trzeba zrobić miejsce na nowe, prawda?

    Jeżeli szef jest osobą z poczuciem humoru - polubi Twoje zdjęcia! :>

    OdpowiedzUsuń
  37. powodzenia w szukaniu pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dostanę ciuszki to napiszę recenzję XDD

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. kochana z checia cos takiego zrobie ;) mam 22 lata i dopiero od 2 nie obgryzam swoich paznokci ;) wygladaly strasznie i jedynie co mi pomoglo to ta odzywka, skleja płytke paznokciową i jest co dzien to mocniejsza. Spodziewaj sie nie dlugo takie postu, buziaki, PS ta fryzura jest niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham twoją fryzure, serio, wcześniej robiłam to skrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wiem, że mogłam zaszaleć, ale oprawki już mam jakiś czas, a wtedy byłam młoda i głupia haha :D a teraz już widziałam takie zajebi.ste :D ale okulary noszę tylko jak mi się kończą soczewki ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. ojej, zaskoczyłaś mnie taką ilością komentarzy! ;p dziękuję za wiele miłych słów. dodałam sobie do obserwowanych. :)
    wgl zapomnialam wspomnieć, że masz fajową fryzurę. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoja fryzura jest mistrzowska! Odważna ale bardzo do Ciebie pasuje :) Niczym uzależniona zaczęłam przeszukiwać "jeden post wstecz", "ooo to jeszcze tylko jeden" i tak dotarłam kawał drogi wstecz. Filmiki doprowadziły mnie do łez ze śmiechu! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne zdjęcia :) masz bardzo ładną fryzurkę :) mi niestety taka grzywka nie pasowała :( a Ty wyglądasz super.
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))
    Pozdrawam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. jak ida poszukiwania pracy ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Twój blog jest bardzo radosny =)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  47. ahahahha :) dodaj wszytskie do cv ;) super fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. the hair, the hair, the hair!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. hi hi zdjęcia są zarąbiste :) będzie dobrze nawet nie zauważysz a wpadnie ci jakaś fajna robótka w ręce :) ja ci to przepowiadam :D

    OdpowiedzUsuń