5 sierpnia 2011

Dziś post łatwy i przyjemny, czyli filmik i zdjęcia z wczorajszego wieczora spędzonego z bratem H. i koleżanką A. "na kamieniu" - budowli hydrotechnicznej przy wyspie Tamka. Nie tak tłoczno jak na Słodowej, muzyka na żywo dobiegająca od strony Piaskowej, klimatyczne oświetlenie Uniwersytetu i piwko. Kto choć trochę zna Wrocław i jego wyspy zrozumie klimat tego miejsca - miejski underground w czystej postaci. Zdjęcia z Zenita dodam w przyszłym tygodniu.



Twoje zdrowie M. !

♫♪ unknown (źródło: youtube)








17 komentarzy:

  1. super podkład do filmiku! ;)
    Mówiłam Ci już, że bardzo mi się podobasz w tej fryzurze? ;d
    ostatnie zdjęcie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;) i ciekawa fryzurka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham wroclaw i napewno znowu tam zamieszkam tylko czekam na odpowiedni moment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z uwagi na problemy z internetem filmik mi się nie wyświetlił, ale zdjęcia są fantastyczne! bardzo klimatyczne;)

    zapraszam na mój blog z biżuteryjnymi słodkościami;) pozdrawiam!

    http://natajka89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia wyszły REWELACYJNIE!!! Bardzo mi się podobają :)
    filmik świetny ;) od razu widać co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co fajnie ci w tej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic straconego:) będą w najbliższym czasie jeszcze dwa inne konkursy, rozlosuję również biżuterię mojego autorstwa pomiędzy wszystkimi Obserwatorami bloga, później pomiędzy wszystkimi "Lubiącymi" mój fanpage na facebooku;)

    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne fotki :) dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie miejskie klimaty ! I bardzo ładnie Ci w tej fryzurze, ja bym się chyba za bardzo bała, żeby zrobić taki eksperyment. Widać, odważna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fotki, fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz fajną fryzurkę, taka odważna. Pasuje Tobie;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm, kocham takie miejscówki. Ze znajomymi to już w ogóle, brylancik! I bardzo odważne cięcie - włosów oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochany Wrocław...ale mąż bardziej kochany :D stąd ,,przymusowa'' emigracja do Gdańska;) aż serca mi ściska jak oglądam te fotki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się muzyka z filmiku:) Ciekawie

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. masz przeuroczy uśmiech, a perełkę też czasem pijam ; )

    OdpowiedzUsuń