30 sierpnia 2011

Młode pokolenie... chyba pierwszy raz w życiu mogę świadomie użyć tego sformułowania i to bynajmniej nie w odniesieniu do siebie! Plenerowe piwo z bratem H. Chcieliśmy mieć ciszę i spokój, z dala od zgiełku Rynku zalanego wciąż turystyczną Tsunami. 
W najmniej oczekiwanym momencie wokół nas pojawiła się spora grupa młodych ludzi, jak się okazało pierwszorocznych studentów ("20 latków, osób młodszych ode mnie o 7 lat"). Nastał chaos. Ich młodzieńcza energia, zapał, ciekawość tego co przed nimi, zabawne tłumienie zawstydzenia, spięte wyluzowanie i strach przed koniecznością akceptacji, ich plany na najbliższe lata, oczekiwania, aspiracje, śmiech mający zatuszować zdenerwowanie i alkohol dodający animuszu... na to wszystko patrzyłam i myślałam "gdyby mieć swoją mądrość i doświadczanie i ich lata"... Tylko czy wówczas, to wszystko smakowałoby tak samo?

♫♪  foster the people - pumped up kicks

Przypominam o akcji ECO BAG

EDIT: nie będę się starzeć nawet o jeden dzień. od teraz.



33 komentarze:

  1. fajny filmik.
    + Mi się zdecydowanie do dorosłości nie spieszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:37

      bo najlepiej jest w Ligny-en-Barrois..

      around racer:)

      Usuń
  2. Ładujesz mnie pozytywną energią! :) Świetne ujęcie jakby z dnia na wieczór w roli głównej z Twoimi butkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taa byc wiecznie mlodym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coż lata lecą a człowiek nabiera życiowego doświadczenia ale grunt to czuć młodego ducha w sobie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki. :) ciekawa notka.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny filmik;))

    OdpowiedzUsuń
  7. za zdjęcia moge dziekować mamie :)
    dziękuje Ci bardzo :)
    z plązy moje ulubione : )

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo łady blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no,niestety nie smakowałoby tak samo, bo to właśnie brak doświadczenia sprawia taką ekscytację życiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super filmik! ;) Jak już za kilka miesięcy będę miała 18 lat, to w takim wieku mogę już pozostać!

    OdpowiedzUsuń
  11. no cóż.. myśle że to wszystko miałoby wtedy inny smak. tak być musi... :)

    dziękuję! dziękuję! dziękuję! :)

    pees.co to za pieśń w tle?

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. fajne masz gacie! (a skąd?)
    2. wzruszyłas mnie...tęsknie za Wrocławiem, bardzo bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja niedawno słyszałam rozmowy jeszcze młodszego pokolenia /12-13 lat/ i ucho mi zwiędło od ilości usłyszanych wulgaryzmów! co jeden to lepszy, a tylko koło nich przechodziłam, co by było gdybym przystanęła na dłużej? strach pomysleć! byli tacy agresywni!
    P.S. hmm... i jescze coś!z innej beczki: masz bardzo przystojnego brata!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. każdy okres w życiu człowieka może być piękny, niezależnie od tego czy ma się 17, 27 czy 47 lat. Trzeba tylko dostrzec te dobre strony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię tą piosenkę i strasznie podoba mi się Twój pomysł z dodawaniem na bloga tylu filmików;)
    ciekawie (ale i trochę dziwnie!) spojrzeć na osoby "mojego pokolenia" z perspektywy kogoś kilka lat starszego i dojrzalszego;) taka krótka lekcja pokory:)

    An Interesting Distraction

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tę piosenkę !! fajny klimatowy filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie się tego słucha;]

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniale czyta się Twojego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny filmik, naprawde dobra muzyka.
    ale moj lumpekoholizm jest już straszny, wiem że nie moge i nie mam kasy, ide z kimś i jako coś znajde, to jak wczoraj będę Ci oddawać na raty w bułkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze i mądrze napisane:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny filmik :) aż się samemu cieszy, szczególnie w momencie jak sie bawicie butami :d
    a no i już uwielbiam Twojego kolczyka <3
    no to kupuj czerwone portki i ruszaj :D teraz praktycznie wszędzie są ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że z doświadczeniem nie wyglądałoby to już tak samo :) najlepsza jest ta niepewność tego, co przed nami, a kiedy wiedziałabyś, co robić w każdej sytuacji- to nie byłoby już tak ekscytujące :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. wiem tylko tyle że to dom dziecka w Toruniu i pieniądze zostaną przeznaczone min. na stypendium dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  25. był był, ale usunęłam bo coś mi szwankuje blogspot i nie dodało połowy zdjęć. jutro spróbuję ponownie ;)
    pzdr!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak miałam krótkie włosy to zawsze by zrobić wąsa brałam ołówek albo włosy koleżanki z ławki :D teraz jak już się przemogłam i je zapuściłam w końcu mam swojego własnego wącha.

    foster the people - uwielbiam ich!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja coraz częściej łapię się na podsumowaniu: "Ta dzisiejsza młodzież!" Buahaha. Ogólnie wewnętrznie czuję się nawet młodsza od tych dwudziestolatków (i nie mówię tu o infantylności ;)), no ale odbicie w lustrze coraz rzadziej kłamie :/ Z jednej strony wydawałoby się, że niewiele lat nas różni, a z drugiej niemal przepaść pokoleniowa. Może to ta zmiana ustroju, w końcu rodziliśmy się w innej Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten wpis;-). Ja sama po sobie widzę, że jestem bardziej dojrzała i zupełnie inna niż kiedyś, spostrzegłam to całkiem niedawno. Mimo moich 24 lat zawsze utożsamiałam się z nastolatkami;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. I like Foster The People too.
    beside Pumped Up Kicks, what song do you like? :D

    Greetings from Indonesia :)
    www.stylieandfoodie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń