24 sierpnia 2011

Przypadkowo natknęłam się na "to" na facebooku ("Projekt sprzed 7. miesięcy"). Ha ha ha! Jak widać na załączonych obrazkach pasujemy do siebie idealnie. TAK! to my w szczytowej formie!





Foto: Pedro Bianchini ( I PATAFISICI 5 - WORLD TOUR)




22 komentarze:

  1. świetne, kocham takie zdjęcia.
    ja swój dysk oddałam do serwisu, najpierw mają sprawdzić czy wgl da rade odzyskać dane, sądze że na dniach dostane wiadomość .

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie ;p

    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gregorianno14:01

    świetny pomysł na akcję :)) ale link nie działa - tzn jest ograniczony dostęp..... pozdrawia WROCŁAW

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha świetnie wyglądacie w tych maskach, uśmiałam się :-) Lubię to! ;-)

    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  5. haha świetne , pozytywne !

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ładnie wyszliście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jak co to ten wampir to nie ja xD dzięki :)
    Obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje bradzo niestety nic nie robie taka figure juz mam :) ale wcale nie jestem taka chuda

    dodaje do obserwowanych .
    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ...Bo nie ma to, jak zwariowane pomysły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, cudowne zdjęcia :D
    Mój nigdy by nie dał się na to namówić, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację :) Wahałam się co do niego bo mi nie pasowało, więc już szybciutko znika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczę, o kurczę, o kurczę! nie wiem jakim cudem dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga ;o jesteś genialna! w wszelakim tego słowa znaczeniu!

    w chwili obecnej mam na głowie 'mix wiśniowych czerwieni' ale z nazwą odcienia to ma mało wspólnego bo po dwóch tygodniach od farbowania włosy są różowo miedziane.

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha rewelacja ;) mam podobny "projekt" ze znajomymi ;) zawsze na wyjazdach lub imprezach robimy sobie wszyscy po kolei zdjęcia z jednym rekwizytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehehe ;) rewelacja wręcz ;) dobre, dobre ;)
    ps. u mnie zdjęcie łazienki ;)
    Pozdrówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie zdj ;)
    zapraszam do mnie www.fashion-lifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, no piękne zdjęcia nie ma co! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ha ha, ale śmiechowe ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. haha świetna jesteś!

    OdpowiedzUsuń