4 sierpnia 2011

Dziś "dwa słowa więcej", bo dawno nie pisałam.
Kocioł, jaki zafundował mi los powoli przekształca się w spokojną zawiesinę. Temat mieszkań nawet dla mnie stał się już nudny, więc oficjalnie informuję, że nie poruszę go do momentu osiedlenia się na stałe w nowym-własnym wyremontowanym mieszkaniu (" do tego czasu zajmuję "small apartment" we wrocławskim Rynku, za który - nie pytajcie jak? - nie płacę ani złotówki!"). Najbliżsi stanęli na wysokości zadania, za co jestem im bardzo wdzięczna.
W pracy bez zmian. Kto by pomyślał: wiejska monotonia w 4. co do wielkości mieście w Polsce. W komentarzach pytacie często "dlaczego nie jestem zadowolona". Więc krótko: przyzwyczajona do współczesnej polityki zarządzania firmą, personelem i czasem, nie potrafię uwstecznić się i tym samym dostosować do trybu rodem z komedii "Miś" (S. Bareja). Mało elokwentne debaty przy kawie trwają do 50% czasu pracy, Klienci traktowani są jak Petenci i króluje zasada "nie ma się co śpieszyć, czego nie zrobisz dziś, ktoś inny zrobi za Ciebie jutro""). Ambicje i wrażliwość na głupotę, zmusza mnie do zmiany pracy w trybie PILNYM :)

Dziś króciutki filmik, jak się urządziłam, a zabieganym przypominam - jutro PIĄTEK - WEEKENDU POCZĄTEK ! 

♫♪ vrots-love - natalia grosiak, ZGAS, zespół teatru muzycznego capitol, chór akademii medycznej 




8 komentarzy:

  1. nie znoszę takiego stania w miejscu w pracy ;o
    Nie mam nic przeciwko jeśli to nie stoi mi na drodze do rozwoju :)
    Lub jeśli już cała firma tak chce działaś to chociaż ja bym chciała mieć jakieś zadania by się rozwinąć, współczuję :)
    Ale wierzę, że znajdzie się taka praca po której będziesz wracać do domu "spełniona" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny apartamencik! I kociak taki, że miaaauuuuu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się urządziłaś! a kot w bodajże 40 sekundzie mnie rozwalił :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:13

    ...podciągnij roletkę, zdejmij narzutę, kocura zamknij w transporterze !!!
    Rachunek za "small apartament" zostanie wystawiony na koniec m-ca"...

    Właściciel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh ten Internet !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post jak i cały blog ;)
    Obserwuję ;) + zapraszam do obserwowania mojego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny filmik, a mieszkanie huhu nic dodać nic ująć ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kitko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń