26 lipca 2011

Pragnęłam wrócić do aktywnego życia zawodowego, a dano mi etat bezproduktywnej stagnacji. To ludzie tworzą firmę, a ludzi, z którymi pracuję można wrzucić do jednego wora z Jolą Rutowicz i Gracjanem Roztockim. Na szczęście potęga Internetu jest przeogromna. Około 10.00 trafiłam na poniższe video! I to nie jest zwykłe video - to są moje kolejne pierwsze urodziny! 
W każdej minucie swojego życia możemy je zmienić, nie musimy się godzić na to, co nam zafundował los, możemy szukać dalej i dalej i dalej, aż znajdziemy to czego szukaliśmy ! Więc działam - przeglądam oferty i wysyłam CV ! Nie lubię się zadowalać byle czym... "I don't wanna shoot this bear!".


♫♪ NSFW. a hunter shoots a bear



21 komentarzy:

  1. ja też rozsyłam od 2-3 dni CV i mam nadzieję, że w końcu ktoś da mi szanse :)

    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz zauważyłam! 6 zdjęcie z prawej! Kocham je ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. ale opowiedz cos wiecej o tej nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znaleść teraz taka prace jaką by się chciało - graniczy z cudem. niewazne jakie masz kwalifikacje ...i tak beda sie uwazac za lepszych i madrzejszych...eh... ta mentalnosc :/
    Pozdro!!! :) I szukaj a znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:56

    ten film jest zar**bisty ! czego by się nie wpisało - zawsze jest jakaś gotowa wersja !

    a w pracy ja też mam samych jeleni!

    anka

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uważam że zawsze trzeba szukać czegoś lepszego dla siebie i być w tej kwestii trochę egoistą

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog :) ciekawie piszesz więc dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny masz blog
    Dziękuje za obserwowanie ♥
    Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog zapraszam do mnie ;.)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zdarzało mi się myśleć na podobny temat, tylko trochę w innym wymiarze. Wiele cech w sobie nie lubię i denerwuje mnie, kiedy robię niektóre rzeczy. I nagle się ocknęłam, że nie muszę temu ulegać, mogę być, kim zechcę, i nie muszę się dopasowywać do innych.
    Odkryłam też, że nienawidzę wymówek w stylu "los tak chciał", "to było pod wpływem emocji", "takie życie".
    Dlatego też postanowiłam wziąć los w swoje ręce - od razu mi z tym lepiej, kiedy wiem, że wszystko, co robię, zależy ode mnie.

    A co do pracy, to powodzenia w szukaniu ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, gdzie dopiero początki mojej, mam nadzieję, długiej blogowej kariery :)

    http://mademoiselle48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A jaką pracę szukasz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na moje rozdanie: http://malinka2709.blogspot.com/2011/07/rozdanie-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Wam za komentowanie... a propos Waszych pytań:
    - to jestem specjalistą ds. HR i takiej pracy szukam
    - obecnie jestem na okresie próbnym w agencji pracy i zajmuję się rekrutacją pracowników porządkowych
    - nie podoba mi się nie sama praca, a ludzie z którymi współpracuję (team jest delikatnie pisząc na bardzo niskim poziomie intelektualnym, nie chcąc jednak nikogo obrażać nie wnikam w szczegóły...)
    - musimy być "małymi egoistami" w końcu praca to 40% naszego życia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo nasze życie zależy tylko i wyłącznie od nas, naszych wyborów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog.;)

    zapraszamy do nas fashion-ache.blogspot.com
    moze sie spodoba;)

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja sszkola! nigdy nie ide na kompromis jezeli wiem, ze moglabym byc szczesliwa a nie jestem! predzej czy pozniej znajdziesz to czego szukasz!

    Lubie Twoje wpisy!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze jedno... tak sie zastanawiam jak ma sie Twoja nowa fryzura do poszukiwan pracy (ktora w pewnym sensie jest troche jak moja nowa fryzura, taka troche "inna":))? czy padly jakies komentarze, spojrzenia, cokolwiek? Niebardzo wiem jakiej reakcji moge sie spodziewac gdyby mi przyszlo szukac pracy... podejrzewam jednak ze posiadanie troche "innej" fryzury niekoniecznie jest asem z rekawa?! x

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem na etapie szukania pracy, skończyłam studia i przeraża mnie to wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspólpracownicy ala Jola Rutowicz? no-no! brzmi nieźle:) napisz coś wiecej jeszcze w jakims poscie o tej pracy.

    OdpowiedzUsuń