18 lipca 2011

DIY - receptą na pustą kieszeń! Zdecydowanie jestem zwolenniczką odrestaurowywania starych ubrań, dlatego bardzo rzadko wyrzucam rzeczy ("ewentualnie po długich namysłach oddaję"), ale zwykle lądują one głęboko w szafie i czekają na przypływ krawieckich wizji. W zeszłym roku "drugą młodość" przeżywały moje Wranglery, czym się podzieliłam na łamach ELLE.



A w tym sezonie przyszedł czas na kolejne modyfikacje. W secondhandzie kupiłam jeansy Lee, mimo że w stanie idealnym z góry założyłam, że pójdą pod nożyce. Poniżej efekty moich nożyco-rękich wariacji.






23 komentarze:

  1. bardzo sie cieszcze ze zostajesz ze mna :)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz 2 pary jeansow potraktowalam nozyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i nie szkoda ci było dżinsów??:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. kosztowały mnie 8 PLN
    2. mam podobnych w szafie z 5 par
    szybka analiza 'za' i 'przeciw' i były już szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyszły :) jak z oryginalnej kolekcji :)
    ja mam szorty kupione w tally weil ( 2 lata temu) i mają identyczne zakończenie przy nogawkach :)
    podsumowując - świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, miło mi to słyszeć. Przygotowuję następną stylizację ala pin up girl;-). Też rzadko coś wyrzucam. Mam taką zasadę, że jeśli czegoś nie ubiorę przez najbliższy rok to komuś oddaje. Do przeróbek jakoś nie mam głowy;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę!!! super ! wypas, boskie szorty

    OdpowiedzUsuń
  8. Na górze na tym pasku, wystarczy kliknąć obserwuj;-). Ja już dołączyłam do Twoich obserwatorów, bo rzeczywiście będzie łatwiej być na bieżąco:-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, ciekawe;)
    Ja jeszcze nie wiem co zrobię z jeansami, ale coś wymyślę
    =-------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. z nadmiaru wolnego czasu prowadzę 2 blogi:)nie narzekam miłego wtorku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też już kilka par przerobiłam na szorty:) Widziałam na wielu blogach jak to się robi, pozazdrościłam i sama wzięłam się do roboty;p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, 'klasyczne' dżinsowe szorty na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio natknęłam się w SH na dwie pary LEVIS`owskich spodni, również poszły pod nożyce!

    zapraszam do mnie;)
    www.likeshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem mistrzynia SH, zapach szmatektów wzbudza we mnie instynkt lowiecki? Ktos chce sie zmierzyć? :D:D:D:D:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Też już tak zrobiłam ze starymi jeansami. Pierwsze poszły pod nożyczki już 2 lata temu:P

    Greets Imienniczko:*

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22:02

    ja ostatnio ciachnęłam białe spodnie7/8 - przy wzroście 158 to tragiczna długość - i mam fajne mini-szorty:)
    bea.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne szorty!!! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham szorty. Klasyczne, jeansowe spodenki nigdy nie wyjada z mody

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są. Teraz czekać tylko na piękne słonko i dumnie ''paradować'' w nowych szortach! Pozdrawiam, Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I can't read your blog but I can surely say that I love those pants!! Very nice!

    Haben gerade einen neuen Blog eröffent, vielleicht magst ja mal vorbeischauen würden uns freuen!

    -Letters tO VoguE-

    xoxo,
    L&V

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi! I like this post so much, really great shorts!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń