21 lipca 2011

Ctrl-Alt-Delete. Chyba każdy ma już tego dość - ale napiszę to - PADA DESZCZ ! I taki też mam nastrój. Nade mną kłębią się cumulusy... niepewności, obaw i bezradności. Muszę się wyprowadzić do końca miesiąca - koniec i kropka, a remont na nowym mieszkaniu wciąż trwa. O ile bez kuchni mogłabym się obejść - to nie bez łazienki !
Wczoraj spotkałam się z moją przyjaciółką K., z którą widujemy się raz na pół roku ("mimo, że mieszkamy w jednym mieście"). Ale fajne jest w tym to, że zawsze jest o czym pogadać i to jak! Poniżej filmik z wczorajszej kolacji. 
A ja wciskam Ctrl-Alt-Delete i uruchamiam menagera mózgu - muszę wziąć się w garść i wymyślić co dalej...

♫♪  alegria - it's summer so cheer up emo kid



16 komentarzy:

  1. ja mmimo wszystko wolę jesien i zimę,nie wem czemu
    a tęgie rozkminy jesienią też są całkiem w porządu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:57

    fajna ta Kami! i jak ładnie "tańczy" podczas jazdy:) i mówiła chyba dużo więcej niż Ty?:)

    bea.

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:16

    trafiłam tu od Marty chabrowej i mi sie spodobało i już sobie dodałam Twój blog do ulubionych:)

    bea.

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:38

    a jasne-jasne! rozumie sie!:)
    a jak chcesz troszke wiecej o mnie to ja tez kiedys pisałam bloga , tu:http://migotka37.blog.onet.pl/
    ale ze mam słomiany zapał, to już nie pisz:(

    bea.

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam taką przyjaciółkę, widujemy się raz na 3-4 miesiące, ale zawsze,zawsze mamy o czym gadać! mam do niej zaufanie jakoś tak po prostu. myślę, że fajnie mieć taką osobę, która nie przebywa z tobą codziennie, nie zna (lub mało zna)Twoich znajomych. Bo jeśli masz jakiś problem, to właśnie jej możesz go powiedzieć, ona spojrzy na to z innej perspektywy, z dystansu.

    OdpowiedzUsuń
  8. no mówię ci mimo że ten kawałek ma już trochę cieszę się jak dziecko słuchając go:))takie przyjaźnie trzeba pielęgnować bo kto powiedział że trzeba się codziennie widywać prawda?

    OdpowiedzUsuń
  9. świete słowa zwiazki miedzyludzkie trzeba pielegnować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszyscy mi pisza,ze w Polsce deszcze i deszcze i pogoda nie do zniesienia,a w Atenach upal.. tez nie do zniesienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dasz rade z remontem ;) u mnie też jeszcze w rozsypce... a jak ta pogoda sie utrzymuje to sie nic nie chce ;/ masakra totalna... ehh...
    3maj sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog,


    zapraszam do mnie,

    ogranizuje giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty też przecież jesteś młoda! ;P Kompletnie nie wiem jakie studia wybrać...:P A Ty czego się uczyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na mojego bloga o modzie. Sporo outfitów :

    http://old-school-hollywood.blogspot.com/

    zachęcam do obserwacji mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahaa :P W jakich rejonach mieszkasz we Wrocławiu? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozytywny filmik!
    a i kocham wrocław,co prawda byłam tylko raz ale tyle wystarczyło zeby mnie urzekł!<3

    zapraszam do mnie:www.likeshoes.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń