10 sierpnia 2011

Po dwóch latach ciszy znów rozbrzmiewa poranne "Apsik, apsik, apsik apsik" !!! Między 08.00 a 12.00 przemieniam się w genetycznie zmutowanego potwora - kichacza, na którego żadne znane ludzkości metody antyalergiczne nie działają. W nosie kulki pieprzowe, z oczu Niagara, a w gardle drapie stado dzikich kotów. Apsik, apsik, apsik APSIK! Ministerstwo zdrowia powołało sztab sanitarno-epidemiologiczny, ale dotąd nie ustalono, co jest przyczyną tych gwałtownych ataków... jedno jest pewne... bez wagonu chusteczek ani rusz! A poniżej filmik nawiązujący jeszcze do weekendu i odwiedzin K., która od sześciu lat przebywa w Dublinie. Do zobaczenia w październiku K. ! 



♫♪  metronomy - the look



19 komentarzy:

  1. ojojoj, nie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:11

    bagienko w butach, odrobina niepewnosci czy aby zdázymy.. woń przedzialu w pociágu wynagrodzila wszystko. Zapanowal spokój. PKP moja milosc.
    Alu, Hubercie-synu mysliwego, dziekuje!
    Calusy dla Psotki i Pieruna aka Skurwysyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj... alergia to nic zachwycającego... zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten blog . !

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście nie wszystko, ale kocha sierść :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję alergii. Ale nie wiem co lepsze, Twoje uczulenie, czy moja skaza białkowa? Przynajmniej ograniczam wszystko co złe, bo chce jeszcze mieć skórę jak człowiek ;D
    Pozdrawiaam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. biedactwo :D ja tam nigdy nie mam dość pizzy :P świetny filmik !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Domyślam się, że taki APSIK łatwo nie przechodzi, ale może argument : 'szkoda nosa na katar' pomoże Ci jakoś się tego pozbyć ;p
    Filmik niestety nie chce mi się włączyć. Zauważyłaś? To nie mi się - nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny film, pozostałe z kolekcji też. sprawdź, czy alergia czasem nie na kocią sierść ??? taki blog w sumie o wszystkim i o niczym to miła odmiana po wszędobylskich modowych ((((: xoxo gaga

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to samo,co rano! Kicham jak szalona i nie mam pojęcia czym to jest spowodowane :(

    Zapraszam do siebie:
    neverlosehopeandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fakt to jej minus. jednak i tak sie w niej zakochalam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. współczuje i niestety łącze sie rownież w bolu bo mam to samo. A na marginesie musze powiedziec, ze masz swietnego bloga. I szaleje wprost za twoja fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  15. grrr też mam problem z alergicznym katarem/ Ale już się tak do niego przyzwyczaiłam, że nawet przestaję reagować...

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, alergia, nie lubie tego :)
    Hehe, super blog,
    Zapraszam do mnie do oberwatorów (jeśli blog się spodoba)
    Pozdrawiam <3

    www.asiaa-przybycień.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. osz to musisz mieć masakr ;/ ehh... oby jak najszybciej przeszło, najgorsze jak sie bierze nie wiadomo z czego :(

    ps. jak bedziesz mieć chwilę to wrzuć zdjęcia Kici ;)

    Pozdrówki!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowa życzę! mnie też coś ostatnio łapało ale to chyba tylko zmęczenie. Może witaminy coś pomogą?? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. i love your hair <3

    http://izumihiiiflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń